Немного о политике...и жизни 2014-2016 год


Обсуждаем все, что захотим....

Модератор: Bad Boys

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 230

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пт ноя 11, 2016 9:06 pm

Як оформити спадщину на банківський вклад?

Спадкування здійснюється за законом або за заповітом (ст. 1217 Цивільного кодексу України). Відповідно до ст. 1228 ЦК України вкладник-спадкоємець може розпорядитися своїм банківським вкладом як шляхом складання заповіту, так і залишити заповідальне розпорядження. Як оформити спадщину на банківський вклад роз’яснює Бердичівський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Виплата банківського вкладу, незалежно від наявності заповідального розпорядження, здійснюється на підставі: свідоцтва про право на спадщину; дозволу нотаріуса на одержання спадкоємцем частини вкладу спадкодавця (нотаріус має право, але не зобов’язаний надавати такий дозвіл на одержання вкладу до закінчення шести місяців); рішення суду.

Окрім того, можливе спадкування ще й відсотків по вкладу. Відповідно до ст. 536 ЦК України за користування чужими грошовими коштами боржник зобов’язаний сплачувати відсотки. Тим більше, що вже після відкриття спадщини кошти на депозитному рахунку не належать банку, однак фактично банк продовжує ними користуватися. Згідно з ч. 5 ст. 1061 ЦК України банк зобов’язаний до кінця дії договору нарахувати відсотки.

Відтак, після прийняття спадщини у банку виникає зобов’язання по вказаному депозиту вже перед новим власником-спадкоємцем вкладника.

Оскільки банківський вклад входить до складу спадщини, то на нього, незалежно від наявності заповіту або заповідального розпорядження, поширюється положення чинного законодавства щодо обов’язкової частки у спадщини. Тобто відповідно до ст. 1241 Цивільного кодексу України малолітні, неповнолітні, а також повнолітні непрацездатні діти спадкодавця, так само як і непрацездатні вдови (вдівець) та батьки спадкодавця успадкують половину частки, належної їм за законом.

Отже, якщо особа при житті відкрила вклад у фінансовій установі, не зробила розпорядження банку щодо своїх коштів на випадок смерті, то підставою звернення в банк є нотаріально оформлений документ про право на спадщину, де вказується спадкоємець, частка в загальній сумі спадщини та реквізити рахунку.

У випадку питань, звертайтеся до Бердичівського місцевого центру за адресою: м. Бердичів, вул. В. Чорновола 9.

З сайту:
http://www.berdychiv.info/%d1%8f%d0%ba- ... b9-%d0%b2/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 230

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс ноя 20, 2016 9:38 am

Досрочная пенсия для участников АТО: что нужно знать?

Досрочная пенсия для участников АТО: что нужно знать?

Участники боевых действий на Донбассе получили право досрочного выхода на пенсию. Об этом говорится в Законе «О внесении изменений в некоторые законы Украины о пенсионном обеспечении отдельных категорий лиц из числа участников проведения антитеррористической операции».

О чем говорится в Законе?

Закон дает возможность непосредственным участникам АТО досрочно выйти на пенсию: мужчинам — в 55 лет, женщинам — в 50 лет. Правда, обязательным условием является наличие страхового стажа: не менее 25 лет для мужчин и не менее 20 лет для женщин. Если необходимого стажа нет, его можно «докупить». Для этого нужно обратиться в фискальную службу и заключить договор добровольного страхования.

Правом досрочного выхода на пенсию могут воспользоваться такие категории:
•военнослужащие;
•лица рядового и начальнического состава органов внутренних дел;
•добровольцы;
•резервисты;
•военнообязанные, получившие статус инвалида войны или участника боевых действий в связи с непосредственным участием в АТО;
•члены семей погибших участников АТО.

Какие документы нужно подавать?

Для назначения досрочной пенсии в управление Пенсионного фонда необходимо подать следующие документы (в зависимости от категории):
1.документы, подтверждающие возраст и стаж;
2.удостоверение инвалида войны, участника боевых действий или члена семьи погибшего;
3.документы, на основании которых предоставлен статус инвалида войны, участника боевых действий или члена семьи погибшего;
4.справку о периоде участия в АТО;
5.справку МСЭК о признании инвалидом вследствие ранения, контузии или увечья, полученных во время участия в АТО;
6.вывод МСЭК о причинной связи смерти с ранением, контузией или увечьем, полученным во время участия в АТО.

Закон вступил в силу 6 февраля 2017 года, так что участники АТО уже могут воспользоваться правом досрочного выхода на пенсию. Для назначения досрочной пенсии можно обратиться в любое управление Пенсионного фонда без «привязки» к месту жительства.

Источник: http://napensii.ua/articles/2553-dosroc ... uzhno-znat
Последний раз редактировалось kobra Пн мар 13, 2017 10:43 am, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 230

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Чт дек 29, 2016 2:33 pm

Использование услуг ЖКХ в кредит

Использование услуг ЖКХ в кредит позволит значительно уменьшить ежемесячный платеж

Как сообщает Politeka, украинцы, подписавшие договор с поставщиком услуги (на предоставление отопления) могут оформить рассрочку по упрощенной процедуре. Для этого необходимо письменно обратиться в компанию, которая предоставляет тепло. Пример формы заявления на оформление рассрочки можно скачать самому.

После обращения сумму платежа за отопительный сезон разделят не на шесть месяцев (с октября по апрель), а на двенадцать. Соответственно, это уменьшит размер платежки в два раза.

Людям, которые не подписывали договор о предоставлении отопления, сначала необходимо будет заключить контракт с компанией. Для этого ей необходимо будет предъявить документы на право собственности жильем, паспорт, техпаспорт на счетчики (если они есть) и документацию для предоставления льгот.

Уточним, что услуга «коммуналка в рассрочку» доступна только тем, кто не оформил субсидию.

ВИДЕО: https://www.youtube.com/watch?v=XeT8I1p0COA

Материал сайта: https://politeka.net/371332-kak-bystro- ... hku-video/

politeka.net/371332-kak-bystro-oformit-kommunalku-v-rassrochku-video/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 230

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Сб янв 21, 2017 3:14 pm

Які новації обіцяні громадянам у 2017 році?

Чому цей рік новий: топ-10 «сюрпризів», що чекають на українців (ОНОВЛЕНО)

Які новації обіцяні громадянам у 2017 році

Цей рік обіцяє стати по-справжньому новим. У 2017-му набувають чинності закони, які так чи інакше торкнуться всіх українців. Студент ви чи пенсіонер, бізнесмен чи найманий робітник – обов'язково відчуєте на собі «покращення», які приготували народу нагорі.

Читайте далі:
http://berdichev.info/index.php?categor ... n=showfull

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 230

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн мар 13, 2017 10:44 am

Оформлення спадщини суттєво змінено

Брати, сестри та онуки зможуть оформити спадщину без податків

Парламентарі прийняли Закон, яким вносяться зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини та уточнення деяких положень.Якими саме є нововведення й кого вони стосуються, пише газета "Експрес".



-- Законом спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які мають право на спадкування за законом, -- розповідає адвокат Олег Мицик. -- Дотепер за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковувалися об’єкти спадщини, які успадковувалися тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення (це передбачено чинними вимогами Податкового кодексу України). Тепер нульова ставка буде застосовуватися також і до об’єктів спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.



-- Хто саме належить до цього кола?



-- Членами сім'ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються рідні брати та сестри, баба та дід з боку матері й з боку батька, а також онуки. Нагадаю, що членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.



-- Які ще зміни внесено?



-- Законом також встановлено, що не буде проводитися оцінка об’єктів спадщини (для цілей оподаткування), які успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення. Раніше це було досить затратною процедурою.



-- Які проблеми спричинили внесення змін?



-- Першочерговою проблемою, яка стала підставою для прийняття цього Закону, є багаторічне неоформлення спадщини спадкоємцями другої черги в зв’язку з їх небажанням оплачувати процедуру. Адже вони мали проводити оцінку майна та сплачувати податки. Це призвело до того, що особи фактично володіють спадщиною (проживають, використовують), але юридично дана спадщина їм не належить. І в подальшому при виникненні будь-яких спірних питань, таким особам не уникнути звернення до суду.



Також у пояснювальній записці до законопроекту зазначається, що найбільш гостро ця проблема виникає при оформленні спадщини в сільській місцевості, де сплата податку за отримання майна в спадок і плата за проведення оцінки майна в рази більша, ніж реальна вартість такого майна.



-- На скільки тепер дешевше буде оформляти спадщину?



-- Законом змінено вартість оформлення спадщини лише для членів сім’ї другого ступеня споріднення, яких, після підписання Закону Президентом України, буде прирівняно до членів сім’ї першого ступеня споріднення. Отже, вони не будуть платити за оцінку спадкового майна та податок (5% від суми спадкового майна). Потрібно буде оплатити лише послуги нотаріуса.



-- Які зміни відбудуться в оподаткуванні подарунків?



-- Із набранням чинності Законом, об’єкти дарування, подаровані іншою фізичною особою, будуть оподатковуватись за аналогічними правилами, встановленими для оподаткування спадщини. Це означає, що все, знову ж таки, буде залежати від того, хто саме здійснює дарування.

http://expres.ua/news/2017/03/08/231737 ... vo-zmineno

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 230

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пт май 26, 2017 7:54 am

Как украинцы будут платить налог за свои огороды по-новому

Как украинцы будут платить налог за свои дачи и огороды по новым правилам

Старший юрист KPMG в Украине Артем Устюгов рассказал UBR.ua, что нужно знать владельцам и арендаторам участков, чтобы максимально сэкономить на налоге и обойтись без разбирательств с фискалами
В этом году для украинцев поменяли механизм уплаты земельного налога. В частности, установлены мини-льготы для отдельных категорий граждан, имеющих несколько участков, уточнены нюансы направления налогового уведомления-решения. Как изменились налоговые ставки и на какие нововведения стоит обратить внимание UBR.ua расспросил у старшего юриста KPMG в Украине Артема Устюгова.

Артем, какие изменения по земельному налогу стоит выделить в первую очередь?

Целесообразно начать с размеров налога на землю. С 1 января 2017 года законодатель установил минимальный размер налога на земельные участки сельскохозяйственного назначения в размере 0,3. Это ограничит возможности органов местного самоуправления по установлению практически «нулевого» налога на землю в части сельскохозяйственных участков и должно увеличить бюджетные поступления.

Кого затрагивают эти изменения?

Установление верхнего и нижнего предела размера арендной платы касаются абсолютно всех — от собственников земельных участков до арендаторов участков коммунальной и государственной собственности. Исключений нет.

Украинцы будут по-новому платить земельный налог
Что изменилось при аренде земель государственной или коммунальной собственности?

До изменений в НК, вступивших в силу 1 января 2017 года, размер арендной платы не мог быть меньше 3% от нормативной денежной оценки, вне зависимости от ставки, указанной в договоре аренды. С января введена градация, предусмотренная общим порядком уплаты налога на землю. Это позволило привести все ставки налога на землю к «одному знаменателю», без привязки к тому, кто является собственником земельных участков.

То есть, арендаторы таких земель смогут сэкономить?

Они выигрывают дважды. Арендаторы и собственники участков коммунальной/госсобственности смогут более «тонко» подойти к формированию размера арендной платы, исходя не из установленных нормативов, а из складывающейся экономической ситуации. И сумеют избежать необходимости постоянно корректировать договора аренды в связи с изменением минимального порога размера арендной платы.

Можно ли будет договориться об одинаковой плате на несколько лет вперед?

Скорее, можно договориться о единой процентной ставке налога на землю, поскольку арендная плата привязывается к нормативной денежной оценке земельного участка. Раньше было достаточно большое количество споров на тему, чем должен руководствоваться арендатор — договором аренды или Налоговым кодексом.

Поступления в местные бюджеты от земельного налога выросли в 2 раза
Сегодня эту проблему устранили, и арендаторы смогут экономить хотя бы в связи с отсутствием судебных споров. К слову, любой собственник или арендатор земельного участка может узнать нормативную денежную оценку своей земли, заказав соответствующие извлечение в Центре административных услуг.

Какие льготы по земельному налогу появились для физлиц?

С января 2017 года поменялся механизм использования льготы по налогу на землю для собственников более двух земельных участков. Точнее — он появился. Ранее налоговая по своему усмотрению выбирала по какому участку установить льготу для человека, у которого несколько участков. Было много споров. Ведь размер налога зависит от размеров земельного участка в том числе. Теперь человек сам сможет выбрать какой участок он хочет освободить он налога. Тем самым он сэкономит, если выберет налоговую льготу по более крупному участку.

Кто может воспользоваться такой льготой?

В льготную категорию отнесены чернобыльцы, инвалиды 1-2 группы, граждане, которые воспитывают трех и больше детей до 18 лет, ветераны войны и АТО, пенсионеры по возрасту.

Как оформить документы по освобождению участка от налога?

До 1 мая необходимо подать заявку в контролирующий орган/налоговую инспекцию по месту расположения земли. В нем указать, по какому участку собственник хочет воспользоваться льготой. Заявление подается в произвольной форме. Никаких особых требований к документу нет. После этого человек освобождается от платы за данный земельный участок.

http://ubr.ua/finances/taxes/kak-ukrain ... am-3836176

______________________________________________________________________________________________________-

Земельний податок: куди та коли сплачуємо

Відповідно до п. 57.5 ст. 57 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи - платники податків повинні сплачувати податки і збори, що встановлені ПКУ, через установи банків та поштові відділення.
Пунктом 287.5 ст. 287 ПКУ встановлено, що фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.
Форму квитанції про прийняття податків і зборів, що може використовуватись фізичними особами у сільській (селищній) місцевості для сплати податків і зборів, у тому числі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, через каси сільських (селищних) рад, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №714 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів».
Нагадаємо, що згідно з п.286.5 ст.286 ПКУ нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку, а сплачується такий податок фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.287.5 ст.287 ПКУ).
Фізичні особи несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання з плати за землю, то якщо вони протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах, встановлених ст.126 ПКУ.
Разом з тим, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 ПКУ.

https://rio-berdychiv.info/novini/ofits ... uiemo.html

Мимо проходил
Мимо проходил

Сообщения: 1

Зарегистрирован: Пт июн 09, 2017 11:59 am

Сообщение Пт июн 09, 2017 12:04 pm

Re: Немного о политике...и жизни 2014-2016 год

Посвідка на Тимчасове або Постійне Проживання в Україні


Термін перебування на території України для іноземних громадян є обмеженим. Для того, щоб уникнути існуючих перешкод, резидент іншої країни може оформити посвідку на проживання в Україні. Отримання цього документу надає право та дозволяє іноземцю легально та без обмежень перебувати на території держави. Слід зазначити, що залежно від виду посвідки на проживання, громадянин іншої держави може претендувати на місцезнаходження в Україні протягом певного встановленого терміну або без обмеження строку дії документа.

Хоча постійна посвідка на проживання, у свою чергу, не має вищезгаданих обмежень, для її отримання необхідно мати вагому на те підставу, тобто причину оформлення посвідки на проживання. Проте, важливо наголосити на тому, що нерезиденти України, які отримали саме посвідку на постійне проживання, мають однакові права з українцями – громадянами держави.

Процес оформлення посвідки на проживання включає кілька основних кроків, кожен із яких є важливою ланкою у процедурі отримання документа:

1. Збір і підготовка пакету документів, необхідних для оформлення посвідки на проживання. До речі, перелік необхідних документів не є фіксованим, він корегується в залежності від конкретної ситуації. На це, перш за все, впливає тип необхідної посвідки на проживання. Однак, деякі з документів, безумовно, стануть у нагоді в будь-якому випадку:
    заява;
    паспорт;
    документальне підтвердження підстави: навчання, працевлаштування, родинні відносини з громадянином або громадянкою України, наукова, просвітницька, культурна або освітня робота, участь у міжнародних проектах і заходах;
    ідентифікаційний номер;
    віза (за умови, якщо з країною іноземця встановлено візову угоду);
    чотири фотографії;
    довідка про сплату держмита тощо.

2. Звернення до місцевого відділення ДМС України;

3. Подання зібраних документів і заяви на оформлення постійної або тимчасової посвідки на проживання;

4. Отримання посвідки на проживання необхідного типу.

Строк оформлення посвідки на проживання не є встановленим. Він залежить не лише від потрібного типу документа, а й також від наявності необхідності в терміновому отриманні посвідки на проживання в Україні. Таким чином, термін оформлення документу встановлюється індивідуально та персонально для кожного конкретного випадку. Однак, зазвичай процес завершується протягом 30 днів із моменту подання заяви на оформлення документу іноземцем.

https://www.0412.ua/list/65042
Пред.

Вернуться в Городской форум

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Русская поддержка phpBB