Немного о политике...и жизни 2014-2016 год


Обсуждаем все, что захотим....

Модератор: Bad Boys

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс июн 12, 2016 7:40 am

Українцям скaсували дoпомогу пo дoгляду зa дітьми дo трьoх р

З дeржавного бюджeту більшe не виділяють грoші на хaрчування дітeй та дoпомогу пo дoгляду за малятами до трьoх років.

Укрaїнці в 2016-му рoці зaлишилися бeз цілoго ряду сoціальних пільг. Тaк, 200 тисяч мaтерів-одинaчок зaлишилися бeз допoмоги від дeржави, скaсували дoпомогу пo дoгляду зa дітьми дo трьoх рoків і перeстали виділяти грoші нa харчувaння в шкoлах і дитячих сaдах.

З 1 січня цьoго рoку для одиноких мaтерів з дітьми діють нoві прaвила нарaхування дoпомог. Якщo середньoмісячний дoхід сім'ї нa oдну людину пeревищує рoзмір прoжиткового мінімуму (ПМ) на дитину, така допомога сім'я oтримувати нe будe. Як пoяснили нa "гaрячій лінії" Кaбміну, рaніше рoзмір дoпомоги ввaжали за формулoю 50% від ПМ мінус середньoмісячний дoхід на oдну особу (врахoвувалися дaні зa піврoку). При цьoму виплaта не мoгла бути нижчe 30% від ПМ. Після 1 січня діє фoрмула 100% від ПМ мінус середньoмісячний дoхід на oдну oсобу (за піврoку). При цьoму нoрму прo те, щo мінімaльна виплaта не пoвинна бути нижчe 30% від прoжиткового мінімуму, скaсували.

Нaприклад, ПМ нa дитину дo 6 рoків – 1 167 гривeнь нa місяць, від 6 до 18 – 1 455 гривeнь в місяць. Тaк, якщo мати з зарплатoю 3 тисячі гривeта двoма дітьми (5 і 12 років) рaніше oтримувала нa молодшогу дитину 350 гривeнь і 436 гривeнь нa стaршого, тo зарaз дeржава будe плaтити дoпомогу нa 5-річну дитину – 167 гривeнь, а нa 12-річну – 455 гривeнь. Зa підрaхунками чиннoго віцe-прeм'єр-міністрa Пaвла Розенкa (нa тoй мoмент очoлював міністерствo сoціальної пoлітики), підтримки від дeржави пoзбавляються 200 тисяч мaтерів-одинaчок.

Після прийняття зaкону №3628 "Прo внeсення змін у дeякі зaконодавчі aкти Укрaїни", оплaчувати хaрчування в шкoлі бaгатодітним та малозабезпеченим родинам у цьому році зaмість держaви пoвинна місцeва влaда. У зaконі вкaзуються, щo хaрчування нaдається (абo нe нaдається) зa рішeнням oрганів місцeвої влaди.

Дo речі, крім тогo, щe в 2014-му рoці прийняли рішeння скaсувати допoмогу пo дoгляду зa дітьми дo 3-х рoків. Винятoк станoвлять тільки бaтьки пeрвістків, нaроджених дo 1 липня 2014 рoку. При цьoму періoд дoгляду зa дитинoю дo дoсягнення нeю 3-х рoків, як і рaніше вхoдить в страховий стаж.

З сайту: http://www.04141.com.ua/article/1254956
__________________________________________________________________________

З 1 СЕРПНЯ ДОПОМОГА ПО ДОГЛЯДУ ЗА ДИТИНОЮ ДО ТРЬОХ РОКІВ НЕ ВИПЛАЧУЄТЬСЯ
http://news24.if.ua/2016/08/01/z-1-serp ... chuyetsya/

У Мінсоцполітики називають це «оптимізацію соціального захисту сімей з дітьми». Утім, у Мінсоцполітики намагається це показати як «оптимізацію соціального захисту сімей з дітьми», мовляв, цю допомогу поєднали з виплатою при народженні дитини.Єдиним виключенням є ті родини, у яких дитина народилася до 30 червня цього року.

І лише в цьому випадку ця допомога залишиться у мінімальному розмірі — 130 грн. на місяць. В Українській Гельсінській спілці з прав людини підрахували: якщо допомога по догляду виплачувалася у мінімальному розмірі (130 грн. на місяць), то втрати кожної сім’ї становитимуть майже 5 тисяч гривень за три роки. А якщо мати отримувала цю допомогу у більшому розмірі (скажімо 500 грн.), то вона втратить 18 тисяч гривень.

Проте, у Мінсоцполітики звітують, що соціальний захист родин з дітьми посилено: «З 1 липня 2014 року розмір допомоги при народженні першої дитини збільшиться на 10 320 грн. і становитиме 41 280 грн. Крім того, відтепер сума не залежатиме від того, якою ця дитина народилася, першою, другою, третьою тощо, державою встановлено фіксований розмір допомоги — 41 280 грн.». Одразу по народженні дитини родині виплачуватиметься 10 320 гривень. Решту суми допомоги (30 960 грн.) родина отримуватиме впродовж 36 місяців по 860 гривень щомісяця.

Про те, що виплати значно скорочуються, якщо народилася друга, третя або більше дитина, у повідомленнях Мінсоцполітики не згадується. Але ж якщо раніше при народженні другої дитини родина отримували 62 тисячі гривень, то тепер — на 21 тисячу менше. Якщо допомога при народженні третьої та наступної дитини донедавна становила 124 тисячі гривень, то зараз — на 83 тисячі менше.

«Загалом навіть анонсоване збільшення допомоги при народженні першої дитини насправді можна вважати тільки умовним оскільки розмір допомоги, яка виплачується одразу, не змінюється взагалі — це трохи більше 10 тисяч гривень, так само не збільшується сума щомісячної допомоги — 860 гривень, збільшується лише час протягом, якого ця допомога виплачується з 2 років до 3 років», — юрист Української Гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк.

І ще один нюанс — офіційно затверджений прожитковий мінімум для дітей до 6 років становить: з 1 липня цього року — 1,059 тисяч гривень, з 1 жовтня — 2014 року — 1,102 тисяч гривень. Тобто, щомісячна допомога у сумі 860 гривень менша, ніж прожитковий мінімум. Хоча було б логічно урівняти розмір щомісячної допомоги з прожитковим мінімумом для дитини. «Якщо уряд пішов на суттєве зменшення видатків на соціальну сферу, то в першу чергу скорочуватися мали б «професійні» пільги для депутатів, прокурорів та інші види допомоги , які надаються незалежно від того чи потребує конкретна родина цієї допомоги чи ні, і аж ніяк не допомога по догляду за дитиною», — вважає Максим Щербатюк.

http://news24.if.ua/2016/08/01/z-1-serp ... chuyetsya/
Последний раз редактировалось kobra Вт авг 02, 2016 4:16 pm, всего редактировалось 2 раз(а).

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн июн 13, 2016 8:41 am

Порядок видачі громадянам документів про державну реєстрацію

Порядок видачі громадянам документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, складених іншими відділами ДРАЦС

Видача громадянам документів про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану та головними управліннями юстиції в областях, містах Києві, а також дипломатичними представництвами та консульськими установами України.

Якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, повторна видача свідоцтва здійснюється відділами ДРАЦС на підставі актового запису цивільного стану, складеного як в електронному вигляді, так і на паперовому носії.

Право на отримання витягів з ДРАЦСГ мають фізичні особи по досягненні 16-річного віку стосовно відомостей про себе та про своїх родичів за умови пред’явлення паспорта (паспортного документа) і документів, що підтверджують родинні стосунки та спадкоємці за законом чи заповітом.

Повторні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з ДРАЦСГ можуть видаватись представнику особи, яка має право на отримання таких документів у разі документарного підтвердження його повноважень.

Існує ряд особливостей при отриманні окремих видів повторних свідоцтв про державну реєстрацію акту цивільного стану:
•свідоцтва про народження дітей повторно видаються особі, щодо якої складено актовий запис, її батькам та усиновителям незалежно від віку дитини. Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.
•свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям, у тому числі й усиновленим, та їх законним представникам, близьким родичам померлого (братам і сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом, представникові органу опіки та піклування у разі виконання ним повноважень з опіки та піклування стосовно осіб, які мають право на отримання такого свідоцтва.
•свідоцтва про шлюб, розірвання шлюбу, зміни імені повторно видається особі, щодо якої складено актовий запис чи їх представникам.
•після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються. У таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

Видача громадянам документів про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

Відділ ДРАЦС видає документ про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану.

Особам, які звернулися до відділу особисто, документи про державну реєстрацію повторно видаються того самого дня при пред’явленні ними необхідних документів.

Запит про підтвердження відомостей внесених до Державного реєстру актових записів цивільного стану є платною послугою, що відповідно до наказу №390/6 від 14.07.2015 р. Головного територіального управління юстиції у Житомирській області “Щодо затвердження Розміру плати за надання платних послуг, які можуть надаватись відділами державної реєстрації актів цивільного стану Житомирської області” складає 77 гривень.

Порядок надання платних послуг затверджується Міністерством юстиції України. Кошти, одержані від надання платних послуг, зараховуються до державного бюджету.

Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України або у районі проведення антитерористичної операції.

У заяві щодо повторної видачі відповідного свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану зазначаються: прізвище, власне ім’я, по батькові та адреса заявника; прізвище, власне ім’я, по батькові особи, щодо якої запитується свідоцтво; яке необхідне свідоцтво; коли і яким органом державної реєстрації актів цивільного стану складено актовий запис цивільного стану; мета запиту цього свідоцтва та проставляється особистий підпис заявника, а також додається квитанція про сплату державного мита, встановленого законом.

За повторну видачу свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, справляється державне мито у розмірі п’ятдесят однієї копійки (0,51 грн.).

Згідно з постановою КМУ “Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян” плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 гривні.

Крім того, особа, яка має намір отримати повторне свідоцтво, може надіслати заяву до відділу ДРАЦС поштою. За заявою щодо повторної видачі відповідного свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, яка надійшла поштою, свідоцтво надсилається в 15-денний строк до відділу ДРАЦС України за місцем проживання заявника, про що доводиться до його відома.

У повідомленні заявнику зазначаються назва відділу державної реєстрації актів цивільного стану, до якого надіслано свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану, дата надіслання, а також номер і серія свідоцтва.

Запити до іноземних установ щодо надіслання документів, пов’язаних з державною реєстрацією актів цивільного стану, виконуються в порядку, передбаченому міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Провідний спеціаліст В.І. Демчук
З сайту: http://zb.zt.ua/%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8 ... 2%d1%96-3/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пт июн 17, 2016 9:46 pm

Как проверять документы на квартиру перед покупкой

Как проверять документы на квартиру перед покупкой

http://u-news.com.ua/34583-kak-proverya ... upkoy.html

Последнее время на украинском рынке недвижимости то тут то там слышно об аферах, из-за которых доверчивые граждане теряют свои деньги.

Иногда аферисты организовывают строительные пирамиды или представляются владельцами квартиры и максимально быстро продают ее по поддельным документам человеку, не успевшему разобраться в ситуации. Чтобы с вами такого не произошло, необходимо тщательно проверять жилье, его владельцев и, безусловно, документы на недвижимость перед покупкой и консультироваться с независимыми юристами.

Проверить, является ли квартира «чистой» и нет ли на ней ареста можно благодаряоткрытому осенью прошлого года реестру недвижимого имущества Украины.

Domik.ua разбирался, как быстро и достоверно проверить законность документов на жилье.

Необходимо подать частному нотариусу платный запрос и получить выписку из реестра о недвижимом имуществе, которое вы намереваетесь приобрести.

Такая выписка выдается через 15-20 минут после оформления запроса.

В полученной выписке из документа вы сможете прочесть всю правовую историю интересующей вас квартиры: от момента первичной продажи до последнего случая перехода права собственности на квартиру.

Так вы узнаете об арестах, которые когда-либо были наложены на квартиры — с указанием дат и обстоятельств наложения и снятия таких арестов.

На основании полученной информации нотариус сделает общую оценку рискованности правовой истории квартиры.

Если в процессе проверки были обнаружены имущественные споры, нужно потребовать у продавца предоставить документы соответствующего гражданского производства по этой квартире.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Ср июн 29, 2016 5:14 am

Для громадян, які подали декларацію про доходи за 2015 рік

Настає термін сплати податків для громадян, які подали декларацію про доходи за 2015 рік

Бердичівська об’єднана податкова інспекція нагадує, що 29 липня 2016 року, п’ятниця, – останній день сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору, з отриманих доходів у вигляді дарування, спадщини, продажу рухомого та нерухомого майна, іноземних доходів, та інших, визначених в поданій річній декларації про майновий стан і доходи за 2015 рік.

Звертаємо увагу, що у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошових зобов’язань протягом строків, визначених Кодексом, такий платник відповідно до пункту 126.1 статті 126 Кодексу притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
•при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;
•при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

Крім того, згідно з підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 Кодексу на суму податкового боргу нараховується пеня із розрахунку 120% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожній календарний день прострочення у його сплаті (пункт 129.4 статті 129 Кодексу).

Шановні громадяни! З метою уникнення штрафних санкцій та пені, Бердичівська ОДПІ закликає Вас вчасно сплатити задекларовані податки.

Бердичівська ОДПІ

Матеріал сайту: http://zb.zt.ua/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Ср июн 29, 2016 5:39 am

Сколько налогов мы платим на самом деле

http://domik.ua/novosti/skolko-nalogov- ... 46720.html



Чиновники спорят, стоит ли в очередной раз менять Налоговый кодекс, а украинцы не знают, сколько платят налогов.


Ранее Domik.ua рассказывал, какие налоги украинцы готовы платить .

Новая пятилетка

В Украине почти каждое правительство считает своим долгом внести изменения в Налоговый кодекс. Вот и новый состав Кабмина уже начал обсуждать эту тему. Так, министр финансов Украины Александр Данилюк пообещал новые изменения уже до конца года.

Но уже вчера премьер-министр Владимир Гройсман заявил, что правительство выступает против изменения налогов и их ставок в течение 3-5 лет.

Чья позиция победит, неизвестно. Но то, что к этому вопросу еще неоднократно вернутся, сомневаться не приходится. При этом рядовые украинцы в большинстве своем даже не задумываются, сколько налогов они платят на самом деле. Давайте прикинем хотя бы приблизительную сумму.

Удержания с зарплаты

После того как в конце прошлого года был принят очередной вариант Налогового кодекса, налогообложение зарплат граждан немного упростили. С любых доходов украинцев теперь взимается единая ставка - 18% от заработанного. Кроме того, налоги платит и работодатель. Чтобы стимулировать выплату белых зарплат, государство снизило так называемый единый социальный взнос (ЕСВ). Суть в том, что для того, чтобы начислить вам деньги в качестве зарплаты, работодатель тоже должен заплатить налог - его размер 22%.

Платится, правда, этот налог не со всей возможной зарплаты. А с любых окладов, которые не превышают 25 минимальных заработных плат. То есть все, кто получает в месяц до 36 250 грн., а это подавляющее большинство простых граждан, платит ЕСВ по полной. А вот топ-менеджеры с высокими зарплатами платят его лишь с граничной суммы. Однако для простого человека налогообложение будет происходить по полной программе. А также украинцы платят 1,5% военного сбора.

Итак, допустим, вам начислили зарплату в 10 тыс. грн. Работодатель с нее заплатит 2,2 тыс. грн., а с вас государство удержит 1800 грн. налога на доходы и 150 грн. военного сбора. Итого, с потраченных изначально 12,2 тыс. грн. на руки вы получите 8,05 тыс. Несложно посчитать, что государство откусило от вашего зарплатного пирога почти 34%. Думаете, это все? Как бы не так.

Читайте также: Украинцам подняли зарплаты и пенсии: станем ли богаче и насколько

Доплатите за еду и сигареты

Допустим, получив зарплату, вы идете в магазин за покупками. Покупая любой товар, 16,7% от его стоимости вы отдаете государству.

Это пресловутый НДС, или, как он называется в других странах, налог с продажи. Он входит в цену практически всех товаров и услуг, которыми вы пользуетесь. Кто-то скажет, что НДС составляет 20%. Но это не совсем так. Его часть в конечной стоимости товара - именно 16,7%. Можете пересчитать сами, изучив чек из магазина.

Итого, от вашей зарплаты в 8,05 тыс. грн. в случае покупки всех товаров в магазинах, которые платят НДС, государство получит еще 1367 грн.

То есть с начисленных на вашу зарплату 12,2 тыс. грн. государство по пути от работы до выхода из магазина уже отобрало у вас 5517 грн.

Но и это не все. Если вы пьете и курите, то платите государству еще больше налогов. В каждой бутылке алкоголя заложен акцизный налог. Вдумайтесь только, в год мы платим 52 млрд грн. таких налогов. То есть каждый гражданин платит около 100 грн. акцизных налогов в год.

Кроме того, акцизный сбор взимается при продаже топлива. Касается он не только автолюбителей или тех, кто постоянно разъезжает на такси. В стоимость проезда в обычной маршрутке тоже входит акцизный сбор. Всего он составляет 29 млрд грн. в год, или еще около 50 грн. в месяц с человека.

Таким образом, в кармане государства с 12,2 тыс. грн. ежемесячно оказывается около 5700 грн. Нетрудно посчитать, что практически каждый работающий ежемесячно платит 46,7%.





А это называется "роскошь"

Кроме того, есть и другие налоги, которые платят далеко не все граждане, но не упомянуть их нельзя.

Почти у каждого из нас есть мобильный телефон. С каждой потраченной гривны государство собирает 7,5% в Пенсионный фонд. Покупка автомобиля тоже считается непозволительной роскошью. С этой операции в Пенсионный фонд платится 3% от стоимости. Также 2%-ным сбором облагаются и операции при обмене валют.

Если вы владеете землей, то платите налог на нее. Если покупаете или продаете квартиру, то государство желает получить 1% от суммы сделки. Почти каждый из нас хоть раз в жизни меняет место жительства, следовательно, все мы вынуждены платить этот сбор.

Также вы оплачиваете госпошлину, если обращаетесь в государственные органы за получением разрешений или документов. Например, вы платите пошлину у нотариуса, в суде и даже в рагсе. Все эти оплаты, несмотря на то что они осуществляются нерегулярно, выливаются еще в 1% от ваших доходов, ведь налоги с продажи и покупки квартиры - это приличные суммы. Да и мобильными телефонами сейчас пользуются все.

Также в этом году появился налог на дорогие авто. Если вы купили машину возрастом до 5 лет и ценой более 1,033 млн грн., то должны платить 25 тыс. грн. в год.

Ну и, наконец, в этом году счастливым обладателям квартир площадью свыше 60 квадратных метров придут "письма счастья" с требованием заплатить за лишние метры. Ставки этого налога устанавливают местные органы власти.

Как видите, около половины тех денег, которые предназначались вам на зарплату, в конечном итоге оказываются в кармане у государства. При этом мы даже не считали налоги с импорта, налог на пенсионеров, который отменили только в мае, и другие скрытые налоги и сборы.



КСТАТИ

Украинцы понятия не имеют, сколько платят

Почти половина украинцев уверены, что их налоги на зарплаты составляют менее 30%. Об этом говорится в исследовании "Восприятие украинцев ситуации в сфере налогообложения", которое представило Украинское общество экономических свобод совместно с исследовательским агентством IFAK. При этом треть опрошенных вообще не имеют понятия, сколько налогов платят.

А В ЭТО ВРЕМЯ

Повышения пенсионного возраста не избежать?

Правительство не планирует повышать пенсионный возраст в Украине на данном этапе, однако в будущем это необходимо сделать. Об этом заявил министр социальной политики Андрей Рева.

"Этот вопрос мы можем обсудить чисто гипотетически. У нас не хватает денег в Пенсионном фонде. Мы едем занимать на Запад, приезжаем в Германию, встречаемся с Ангелой Меркель и скорбно ей в лицо говорим, что у нас не хватает денег на пенсии. Что она подумает, как вы считаете, если возраст выхода на пенсию в Германии 67 лет?" - отметил он.

Министр считает, что рано или поздно пенсионный возраст в Украине придется поднять. В частности, он привел пример соседней Беларуси, где недавно это уже сделали. Там людям придется работать на три года дольше, чем в Украине.

По словам министра, на нынешнем этапе в министерстве рассматривают возможность поднять пенсионный возраст для тех украинцев, которые имеют небольшой стаж работы.
Источник: domik.ua http://domik.ua/novosti/skolko-nalogov- ... 46720.html

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Сб июл 02, 2016 6:33 pm

Реєстрація місця проживання

Реєстрація місця проживання

З 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 р. № 207, що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на найбільш поширені запитання журналістів та звичайних громадян стосовно нововведень.

– Чому Уряд вирішив змінити правила реєстрації громадян?

В кінці минулого року (10 грудня 2015 року) Верховна Рада України прийняла Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” № 888-VIII, яким функції з реєстрації місця проживання громадян делеговані органам місцевого самоврядування (раніше цю функцію здійснювала Державна міграційна служба). Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 р. № 207 розроблена на виконання цього Закону, а також Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” і визначає порядок реєстрації, виходячи з нових вимог.

– Що в зв’язку з цим змінилося в порядку?

Головне нововведення – всі функції з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання тепер знаходяться в руках органів місцевого самоврядування. Що стосується процедур, вони особливих змін не зазнали. Органами реєстрації закон визначає виконавчі органи сільських, селищних або сільських рад. Або, в разі якщо такі органи не створені, функції з реєстрації громадян виконує сільський голова.

– Чи потрібно реєструвати місце проживання у разі короткострокових поїздок в інші регіони.

Місцем постійного проживання закон вважає адресу, за якою людина проживає більше шести місяців на рік. Тобто якщо хтось виїжджає з дому на місяць, два або більше, але потім повертається, йому не потрібно ніде реєструватися.

– Реєстрація місця проживання – це те ж саме, що і відома з радянських часів прописка?

Між цими процедурами є принципова різниця. Радянська прописка мала дозвільний характер. Тобто виконувала функцію закріплення населення за певною адміністративною одиницею через систему територіальних лімітів. Прописка дозволяла вселення та проживання додаткових мешканців, без врахування житлової площі, лише виключно стосовно близьких родичів. Рішенням Конституційного Суду України від 14 листопада 2001 року адміністративно-дозвільний інститут прописки було скасовано. Тому при реєстрації місця проживання не існує будь-яких обмежень щодо необхідних санітарних норм житлової площі та щодо кількості зареєстрованих осіб в одному житловому приміщенні. Людина сама обирає собі місце проживання і лише ставить до відома державні органи. Ніяких повноважень, що обмежують право на вільний вибір місця проживання, у держави немає. І до майнових прав реєстрація взагалі ніякого відношення не має.

– Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?

Як і раніше, громадянин повинен подати:

Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Якщо реєструється дитина, яка не досягла 16 років, то подається свідоцтво про народження;

Квитанцію про сплату адміністративного збору (за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:
•у разі звернення особи протягом протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації – в розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати (на сьогодні це близько 13 грн.);
•у разі звернення особи з порушенням зазначеного терміну – в розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати (близько 37 гривень).

У разі реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується тільки за одну адміністративну послугу і зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання);

Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників);

Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

Крім того, при реєстрації громадянину необхідно написати заяву у встановленій Кабінетом міністрів формі.

– Скільки часу дається людині, яка переїхала на нове місце для того, щоб зареєструватися?

Відповідно до законодавства, особі, яка знялася з реєстрації в одному місці дається тридцять календарних днів на те, щоб зареєструватися в іншому. Ця норма нова. Раніше було – 10 днів.

– Яка відповідальність передбачена за порушення терміну?

У цьому випадку, відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення, при зверненні фізичної особи для реєстрації місця проживання складається адміністративний протокол. Раніше в такому випадку накладався штраф у розмірі від 17 до 51 гривні. Відповідно до нового порядку громадянину, який порушив термін реєстрації вперше, загрожує попередження. Якщо ж таке правопорушення повториться при наступній зміні місця проживання протягом року, то тоді вже накладається штраф.

– Скільки часу займає процес зняття з реєстрації і реєстрації на новому місці?

Як і раніше, існує можливість реєстрації з одночасним зняттям з реєстрації за попередньою адресою. Тобто, при переїзді взагалі не потрібно зніматися з реєстрації. Достатньо звернутися до відповідного органу за новим місцем проживання і подати заяву на реєстрацію. І там зроблять обидві операції – знімуть з реєстрації за попереднім місцем проживання і зареєструють за новим. А місцевий орган влади за попереднім місцем проживання буде повідомлено про те, що дана особа там більше не проживає.

Що стосується тривалості самих процедур, то закон чітко встановлює, що всі формальності повинні відбуватися в день звернення.

Працівник органу реєстрації в день звернення особи або його представника або в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, установи соціального обслуговування і соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, керуючого багатоквартирного будинку, органів державної реєстрації актів цивільного стану або даних від органу соціального захисту населення:
•приймає рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації місця проживання;
•вносить відомості про реєстрацію місця проживання в документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (документ, до якого вносяться відомості про місце перебування – в разі реєстрації місця перебування).

У разі подання документів особами через центр надання адміністративних послуг, представника спеціалізованої соціальної установи, установи соціального обслуговування і соціального захисту, посадова особа виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, керуючого багатоквартирного будинки, датою реєстрації місця проживання/перебування є дата отримання органом реєстрації відповідних документів.

– Чи може власник житла самостійно зняти з реєстрації осіб, які зареєстровані у цьому житловому приміщенні?

Це залежить від того, на яких підставах ці люди там проживають (зареєстровані). Якщо існує, наприклад, рішення суду, що дає право комусь жити в певному приміщенні, то право на проживання зберігається то тих пір, поки це рішення є чинним. Якщо люди зареєстровані в приміщенні на основі договору оренди, то, відповідно, право на реєстрацію зберігається за ними до закінчення терміну договору. Після цього власник житла може їх зняти з реєстрації місця проживання. А також, до закінчення терміну дії договору, за рішенням судових органів.

Якщо реєстрація здійснювалася на підставі згоди власника житла, зняття з реєстрації без згоди особи здійснюється на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права користування житловим приміщенням, про виселення або про зняття з реєстрації місця проживання.

– Люди, які тривалий час не проживають за місцем своєї реєстрації, повинні інформувати про це державу?

Такий обов’язок існує для деяких категорій громадян. Особи, які мають невиконані боргові зобов’язання, накладені на них в адміністративному порядку або судовим рішенням, або призиваються на строкову військову службу і не мають відстрочки, або беруть участь в судовому процесі в будь-якій якості, повинні, в разі, якщо вони більше місяця не проживають там, де вони зареєстровані, письмово повідомити орган реєстрації про своє місце перебування.

– Як відбувається реєстрація дітей?

Фізична особа, яка досягла чотирнадцяти років, вільно обирає собі місце проживання, за винятком обмежень, які встановлюються законом. Місцем проживання фізичної особи у віці від десяти до чотирнадцяти років є місце проживання її батьків (усиновлювачів) або одного з них, з ким вона проживає, опікуна або місцезнаходження навчального закладу чи закладу охорони здоров’я тощо, в якому вона проживає, якщо місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами, опікуном) або організацією, яка виконує щодо неї функції опікуна.

У разі спору місце проживання фізичної особи у віці від десяти до чотирнадцяти років визначається органом опіки та піклування.

Місцем проживання фізичної особи, яка не досягла десяти років, є місце проживання її батьків (усиновлювачів) або одного з них, з ким вона проживає, опікуна або місцезнаходження навчального закладу чи закладу охорони здоров’я, в якому вона проживає.

– Як реєструються новонароджені діти?

На те, щоб виконати цю формальність, батькам дається три місяці з дня народження дитини. За бажанням батьків, документи для реєстрації місця проживання новонародженої можуть бути подані до органів РАГС одночасно з державною реєстрацією народження дитини. Також є можливість зареєструвати місце проживання новонародженої одночасно з подачею заяви на державну допомогу при народженні дитини.

– Яким чином інформація про місце реєстрації вноситься до паспорта?

Сьогодні в Україні існують два види паспортів громадянина України. Переважна більшість громадян, як і раніше користуються старими паспортами у формі книжечки. У такий паспорт ставиться штамп із зазначенням адреси. З початку 2016 року в Україні почали вже видавати сучасні паспорта у вигляді ID-карт. Сьогодні їх отримують громадяни, яким виповнилося 16 років. Інформація про місце проживання заноситься на електронний чіп, вмонтований в такий паспорт.

– Зараз в Україні перейменовується велика кількість населених пунктів і вулиць. Відповідно, у багатьох громадян змінюються адреси. Вони всі повинні подбати про те, щоб проставити в паспортах нові штампи?

Тільки за бажанням. Якщо громадянин хоче або йому це для чогось потрібно, він може звернутися до відповідного органу та змінити інформацію в паспорті. Це робиться безкоштовно.

Н.М. Паламарчук, завідувач
Бердичівським районним сектором УДМСУ

http://zb.zt.ua/%d1%80%d0%b5%d1%94%d1%8 ... %bd%d1%8f/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс июл 03, 2016 9:06 pm

Не позволяйте банкам взыскивать с вас

Не позволяйте банкам взыскивать с вас то, на что они права не имеют – житомирский адвокат
on: Июль 03, 2016

http://ztnews.com.ua/%d0%bd%d0%b5-%d0%b ... %b0%d1%81/

С банками судиться можно и нужно, если они у вас находят несуществующие долги или в одностороннем порядке меняют условия сотрудничества, иначе банки почувствуют полную безнаказанность и начнут находить долги своих клиентов на пустом месте.

Одна жительница Черняхова одолжила у одного крупного украинского банка всего несколько тысяч гривен. Отдала. Но вдруг получила иск о взыскании всей суммы кредита, словно она его и не отдавала вовсе. Женщина решила бороться и таки доказала, что кредит погашен. Но даже после суда сотрудники банка по инерции звонили ей, требуя оплатить несуществующий долг.

Вот, еще пример: житель Житомира в 2007 году купил в кредит автомобиль и исправно платил за него, пока не грянул кризис и не иссякли источники доходов. Автомобиль пришлось вернуть банку, тот продал его. Но через некоторое время вдруг потребовал возместить, так сказать, недопогашенную задолженность, которая вместе с пеней, процентами, процентами на проценты и штрафами раздулась в калькуляторах банкиров как раз до размеров самого кредита. Житель Житомира ввязался в судебную тяжбу и через каких-то 3 года доказал, что банк хотел взять с него лишнее – в июне этого года апелляционный суд отказал банку в его исковых требованиях.

Таких случаев достаточно, и бояться судиться с банками не нужно, полагает житомирский адвокат Татьяна Левчук.

— Случаев, когда у человека, бравшего кредит, остались непогашенными, условно говоря, три копейки, из которых банк потом раздувает слишком большую новую задолженность, множество. Поэтому, чтобы убедиться, что никаких долгов не осталось, нужно требовать у банка справку о том, что кредитный договор закрыт и задолженности нет, — советует Татьяна Васильевна.

— А если при окончательных расчетах вдруг всплывет якобы не погашенная сумма? – поинтересовался автор этой заметки. — Один мой знакомый, придя в банк с последним платежом за взятый в кредит на 7 лет автомобиль, вдруг узнал, что должен еще 1000 долларов. Желая поскорей избавиться от долгового ярма, он, не разбираясь, заплатил и эту тысячу…

— Конечно же, если возникают разногласия, нужно проверять правильность расчета по кредиту, — советует Татьяна Левчук. — Банки, несмотря на то, что они – финансовые учреждения и что там работают квалифицированные экономисты, не всегда делают правильные расчеты. Это подтверждается и судебными решениями. И если расчет не соответствует первичному расчету банка, противоречит ему, то в таких случаях суды отказывают в удовлетворении исковых требований банков к клиентам – есть такая судебная практика. Совсем недавно уже в апелляционной инстанции банку в иске о взыскании оставшейся после реализации имущества заемщика задолженности, было отказано, поскольку банк не смог обосновать сумму исковых требований: суду было подано три варианта расчета задолженности и все три были разные, причем один расчет противоречил другому.

Татьяна Васильевна рассказала также о неудавшейся попытке банка взыскать сумму кредита как с заемщика, так и его поручителя.

— Еще в 2012 году очень крупная сумма – более 200 тысяч долларов — была взыскана банком по суду с заемщика. Он ее полностью не погасил, и банк решил предъявить иск еще и к поручителю – взыскать с него ту же сумму долга. Защищаясь от таких претензий, поручитель подал иск о прекращении поручительства с прекращением обеспеченного им обязательства. Иск был удовлетворен.

Как пояснила адвокат, для прекращения поручительства могут быть различные основания. В частности, если банк уже использовал право на досрочное взыскание или же если были внесены изменения в кредитный договор без согласия поручителя, при которых объем ответственности поручителя увеличился. Например, поднялась процентная ставка, увеличилось тело кредита, увеличился срок платежей. Такие изменения могут быть основанием для прекращения поручительства.

И еще на одно типичное явление во взаимоотношениях банка и клиента обратила внимание Татьяна Левчук. Представим такую ситуацию: человек уже и думать забыл о взятом и выплаченном кредите, но вдруг годика через три домой к нему является вежливый представитель банка и говорит, что нужно что-то еще довыплатить, поскольку в какие-то документы вкралась какая-то ошибка. Представитель спокойно выслушивает вашу гневную тираду, а потом подсовывает бумажку и просит ее подписать. Вы в сердцах подписываете и – попадаетесь на крючок, поскольку своей подписью, попросту говоря, возобновляете отношения с банком, хотя трехлетний срок, отведенный законодательством для всех и всяческих претензий, истек.

— Существует срок исковой давности для обращения в суд за защитой любого права – три года, — поясняет Татьяна Левчук. — Он действителен для всех граждан и юридических лиц – от ЖЭКа и до банка. Поэтому, если договор закончился 1 июня 2013 года, а сейчас уже, скажем, 30-е, но банк предъявляет иск, у человека есть основания просить суд применить исковую давность к требованиям банка, поскольку прошло более 3-х лет после окончания действия договора. Но если договор заключен, скажем, по 2020 год, то банк вправе воспользоваться условиями кредитного договора и нормами Гражданского кодекса на досрочный разрыв кредитного договора или досрочное взыскание всей задолженности по кредиту. И поэтому, если договор еще действующий, когда бы банк ни предъявил иск, срок исковой давности не пропущен и применяться не может. Если срок давности миновал, а бывший клиент вновь подписал какую-то бумагу, скажем, о рассрочке погашения долга или еще какую-нибудь, на первый взгляд, совершенно безобидную, тогда банк может говорить о новации долга, а отсчет срока исковой давности начинается с нулевой отметки.

Так что, будьте бдительны и не позволяйте банкам взыскивать с вас то, на что они права не имеют.

Виктор Бакальчук
http://ztnews.com.ua/%d0%bd%d0%b5-%d0%b ... %b0%d1%81/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн июл 04, 2016 11:11 am

Пенсії в розмірі до 10740 грн не будуть оподатковуватися

Відтепер пенсії в розмірі до 10740 грн не будуть оподатковуватися.
Законом України від 02.06.2016р. №1411 передбачено звільнення від ПДФО пенсій, розмір яких не перевищує 10 розмірів прожиткового мінімуму (у розрахунку на місяць), установленого на 1 січня звітного податкового року ( у 2016 році – 10740 грн.)
Суми пенсій, розмір яких перевищує зазначену величину, оподатковуються а ставкою 18% у частині такого перевищення.
Закон наберає чинності з 1 липня 2016 року.

http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 61411.html

http://www.berdychiv.info/%d0%bf%d0%b5% ... %b8%d0%bb/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Чт июл 14, 2016 8:24 pm

Рада ввела обов'язкове оформлення паспортів з 14-р вікy

Сьогодні парламент після вмовлянь і кількох рейтингових голосувань погодив зміни до законодавства стосовно документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус. 226 нардепів за.


Таким чином Закон (законопроект №3224) "Про внесення змін до деяких законів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію ЄС візового режиму для України" було прийнято в цілому.

Зауважимо, Закон було прийнято з правками, в т.ч. з голосу. Окрім того, з огляду на коментарів нардепів під час обговорення документа, наявна на сайті ВР редакція документа до другого читання не містить останніх правок. Тож пропонуємо ознайомитись з положеннями проекту, які передбачала його редакція схвалена в першому читанні.

Документом пропонується:

- розширити перелік заявників з метою забезпечення рівних прав громадян України та іноземців та осіб без громадянства, які мають право на постійне чи тимчасове
проживання в Україні;

- розмежування видів документів із імплантованим безконтактним електронним носієм та без нього;

- запровадження обов’язку оформлення паспорта громадянина України після досягнення 14-річного віку;

- запровадження посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту і проїзного документу особи, якій надано додатковий захист, а також картки трудового мігранта як документа, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства, які мають намір займатися підприємницькою діяльністю в Україні, та підтверджує законні підстави для проживання в Україні.

Змінами також передбачається, що до Єдиного державного демографічного реєстру вноситься додаткова змінна інформація про особу, а саме - про місце проживання або перебування особи, про народження дітей, про шлюб і розірвання шлюбу, про зміну імені.

Окремо визначено,що до Реєстру вносять відцифровані відбитки пальців рук особи - у разі оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичного паспорта, службового паспорта, посвідчення особи моряка / члена екіпажу / особи без громадянства для виїзду за кордон, посвідки на постійне проживання / тимчасове проживання,

посвідчення біженця, проїзного документа біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, проїзного документа особи, якій надано додатковий захист, картки трудового мігранта. За згодою особи такі відбитки вносяться у разі оформлення паспорта громадянина України.

Паспорт громадянина України відповідно до проекту оформляється особам, які не досягли вісімнадцятирічного віку, на чотири роки, а особам, які досягли вісімнадцятирічного віку, — на 10 років. Паспорт громадянина України містить написи українською та англійською мовами.

До безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті громадянина України, який досягнув вісімнадцятирічного віку, вносяться засоби електронного цифрового підпису.

Кожен громадянин України не може мати більше двох паспортів громадянина України для виїзду за кордон.

Закон і Бізнес
http://zib.com.ua/ua/124712-deputati_pi ... yaki_.html

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Вс июл 31, 2016 4:29 am

Збільшення штрафів за водіння у нетверезому стані


Уже 28 липня вступили у дію зміни до Закону України щодо покарання за керування автомобілем у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп‘яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.

За перше порушення штраф буде 10200 грн (зараз 3400 грн). До того ж, позбавлення права керувати на рік. Другий раз впродовж цього або наступного року - 20400 грн штрафу і три роки без прав. Якщо ще порушення впродовж 5 років - 40800 грн штрафу і 10 років без прав.

berdichev.info/index.php?categoryid=1&newsid=1469906652&subaction=showfull

______________________________________________________________________________________________________________________________________------
В Украине допустимая норма алкоголя в крови – 0,2 промилле. Сколько же нужно выпить спиртного и какого именно для данной нормы? Пообщавшись с врачами-наркологами, автору удалось выяснить, что 0,2 промилле, это примерно 200 граммов сухого вина или шампанского для мужчин и 100 граммов таких же напитков для женщин, 50 граммов водки или коньяка для мужчин и 30 граммов для женщин, либо 500 граммов пива для мужчин и 330 для женщин.

Кстати, в практике житомирских патрульных максимальный показатель наличия алкоголя в крови одного из водителей - 3,5 промилле. Чтобы получить такую дозу, взрослому здоровому мужчине нужно выпить не меньше 0, 7 литров водки. А работники житомирского областного наркодиспансера сообщили, что у одного из обследуемых ими водителей выявили 3,97 промилле, это при том, что при 4-5 промилле человек уже впадает в кому! Понятно, что на каждого человека алкоголь действует по-разному, степень опьянения зависит от его веса и объема циркулирующей крови, однако надо помнить, что выводится алкоголь из организма отнюдь не быстро, поэтому рисковать не стоит.

http://zhzh.info/news/2016-11-20-30267
Последний раз редактировалось Елена 2 Вс ноя 20, 2016 9:17 am, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вт авг 23, 2016 6:27 am

Правительство разрешило ставить опыты на украинцах

Министерство охраны здоровья Украины приказом №835 от 15 августа официально "дало добро" на клинические испытания лекарств в больницах.

Теперь чиновники официально имеют доход с давно проводимых экспериментов.
В расшифровке приказа речь идет о 98 заявках, 16 из которых были приняты сразу же, 80 отправлены на доработку и отказано в исследовании 2 лекарств, применяемых для лечение псориаза и депрессий у детей. Тестироваться медикаменты будут на всех группах больных, как уже стало понятно, даже на детях. Это - американские препараты для лечения ревматоидного артрита и шизофрении, препараты нового поколения от болезней легких, выпускаемых шведской фармкомпанией AstraZeneca AB и для излечения онкозаболеваний французской AB Science.
Под приказ испытаний по артриту попали харьковская городская больница №8, полтавская больница им. Склифосовского, александровская поликлиника, запорожская областная клиническая больница, а также киевские Институты геронтологии и кардиологии им Стражеска.
Исследовать препараты от шизофрении будут при помощи больных Киевской, Винницкой, Черкасской и Херсонской психоневрологических диспансеров.
Больных пневмонией и другими легочными заболеваниями собираются лечить не до конца испытанными американскими создателями препаратами в киевской 17-ой и харьковской 13-ой больницах. Шведские медпрепараты проверят на пациентах той же 13-ой харьковской, а также сюда входят полтавская больница им. Склифосовского, 1-я житомирская и сумская.
Но особая радость звучит из уст онко-больных, т.к. в последнее время в Украине лечение новейшими препаратами открыто не проводилось или же оно оказывалось дорогостоящим и малоэффективным из-за подделок, что, в этом случае, к сожалению, фатально. Как показывают, проведенные ранее испытания, заявленные лекарства имеют низкий процент побочных действий и их крайне удачно испытали ранее в американских исследовательских центрах. Теперь их получат онкобольные львовского, черновицкого и черновицкого диспансеров. А французы AB Science поставят свои препараты в Харьков, Кривой Рог и Суммы.


arenanews.com.ua/politika/4710-pravitelstvo-razreshilo-stavit-opyty-na-ukraincah.html

http://arenanews.com.ua/politika/4710-p ... incah.html
Последний раз редактировалось kobra Пн авг 29, 2016 11:29 am, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн окт 03, 2016 9:33 am

Нове в обміні валюти

10 серпня, набула чинності постанова Національного банку, яка дозволяє обмін валюти на суму до 150 тис. грн без паспорта

Як повідомляє прес-служба регулятора, документ від 2 серпня 2016 року"Про внесення змін до Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України" спрощує для населення операції з готівковою іноземною валютою.

Досі для купівлі, продажу чи обміну іноземної валюти на будь-яку суму необхідно було надати документ, що посвідчує особу та резидентність. З 10 серпня цю вимогу скасовано. Однак усе ще діє добовий ліміт на купівлю іноземної валюти — не більше 12 тис. грн в еквіваленті на одну особу.

Наразі вимога надання персональних документів при здійсненні операцій на суму понад 150 тис. грн лишилася відповідно до законодавства України про запобігання та протидію відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму.

За даними НБУ, протягом тривалого часу українці продають банкам більше валюти, ніж купують. Зазначається, що у січні-липні 2016 року чиста купівля банками валюти у населення сягнула 1,9 млрд дол. З огляду на стабілізацію ситуації на валютному ринку Нацбанк вирішив лібералізувати вимоги до проведення валютообмінних операцій фізичними особами.

Нагадаємо, раніше Національний банк дозволив фінустановам, які здійснюють обмін іноземних валют, змінювати курси купівлі та продажу протягом робочого дня.

http://ua.racurs.ua/news/74864-vidsogod ... z-pasporta

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пт окт 07, 2016 8:10 am

Мораторий на куплю-продажу земель сельскохозяйственного назн

Верховная Рада продлила действующий в Украине с 2001 года мораторий на куплю-продажу земель сельскохозяйственного назначения до 2018 года,

В документе отмечается, что срок действия моратория будет автоматически продлен до вступления в силу законопроекта об обороте сельскохозяйственных земель. Отметим, что проект этого закона сейчас разрабатывается Министерством аграрной политики и продовольствия совместно с другими ответственными ведомствами.

Как сообщали Українські Новини, что отмена моратория на продажу земли является одним из основных ожиданий, прописанных в меморандуме МВФ.

Также Украина обязуется перед Международным валютным фондом до конца 2016 года принять закон о постепенном изменении пенсионного возраста.

Как сообщали Українські Новини, Украина пообещала МВФ монетизировать жилищные субсидии.

Напомним, 14 сентября Международный валютный фонд решил выделить Украине 3-й транш в размере 1 млрд долларов по программе расширенного финансирования EFF.

Украинские власти пообещали МВФ, что проведут реформы.

Общая выделенная сумма предоставленных Украине средств теперь составляет около 7,62 млрд долларов.

ukranews.com/news/453177-verkhovnaya-rada-prodlyla-moratoryy-na-prodazhu-selkhozzemly-do-2018-goda
Последний раз редактировалось kobra Чт окт 27, 2016 7:56 pm, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Чт окт 20, 2016 4:04 pm

Учасники АТО можуть отримати кошти на купівлю квартир

Учасники АТО можуть отримати кошти на купівлю квартир
http://oda.zt.gov.ua/uchasniki-ato-mozh ... artir.html

Постанову «Про забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І–ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов» прийняв вчора, 19 жовтня, Кабінет міністрів України.



Документом передбачено, що учасники АТО, які мають право на отримання житла, можуть отримати кошти на його самостійне придбання.



Уряд виділить субвенції у розмірі 300 млн гривень між регіонами для реалізації даного рішення.



Таким чином, люди самі зможуть вибрати собі необхідне житло, місце проживання та докласти у разі можливості власні кошти, аби придбати краще житло.



На сайті Міністерства соціальної політики України розміщено Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення членам сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідам I-II групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов, де можна ознайомитися із усіма умовами отримання коштів.



Протягом року з дня зарахування коштів на спеціальний рахунок в Уповноваженому банку, члени сімей загиблих в АТО та інваліди АТО І чи ІІ групи самостійно використовують призначену їм грошову компенсацію на придбання житла як в закінчених будівництвом об’єктах так і шляхом інвестування в об’єкти житлового будівництва в будь-якому населеному пункті на території України.

http://oda.zt.gov.ua/uchasniki-ato-mozh ... artir.html

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн окт 31, 2016 1:16 am

Уряд посилив контроль за виїздом за кордон дітей

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnp ... =249418468

Уряд посилив контроль за виїздом за кордон дітей. Відповідні зміни внесено до Правил перетинання державного кордону громадянами України. Відтепер діти до 16-річного віку зможуть перетинати кордон у супроводі одного з батьків без нотаріально посвідченої згоди другого з батьків за умови відмітки в паспортному документі про взяття виключно на постійний консульський облік. До внесення змін для цього досить було відмітки про перебування на тимчасовому консульському обліку, що в подальшому могло привести до оскарження правомірності виїзду. Новий порядок покликаний запобігати незаконному вивезенню за кордон дітей одним із батьків без дозволу іншого, сприятиме захисту прав як дітей, так і другого з батьків.

Текст документа:“Про внесення зміни до Правил перетинання державного кордону громадянами України ” № 733 — редакція від 19.10.2016
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnp ... =249418468
Пред.След.

Вернуться в Городской форум

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Русская поддержка phpBB