Немного о политике...и жизни 2014-2016 год


Обсуждаем все, что захотим....

Модератор: Bad Boys

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Пн мар 28, 2016 7:22 pm

Карткові кредити – дороге задоволення

Карткові кредити – дороге задоволення

Карткові кредити сьогодні залишаються одним з небагатьох живих і доступних видів кредитування, констатують фахівці. Водночас такі гроші – задоволення не з дешевих.

Карткові кредити – дороге задоволення


«Відсоткова ставка за такими позиками залежить від класу кредитної картки, наявності довідки про доходи, розміру і терміну надання ліміту, тривалості пільгового періоду, способу використання кредитних ресурсів (безготівковий розрахунок або зняття готівки, у тому числі має значення, в якій мережі банкоматів)», - відзначає директор департаменту аналізу банківського ринку Центру економічних досліджень і прогнозування «Фінансовий пульс» Діляра Мустафаєва.

Найдорожче карткові кредити обходяться, якщо власник карти знімає гроші зі своєї кредитки в банкоматі, – інформує Hubs. Причому ставки тут неухильно ростуть. Так, у 2015 році середні ефективні ставки за картковими позиками при знятті в банкоматі засобів фінустанови-емітента в основному перебували в інтервалі 55-57% річних. А вже в січні 2016- го середні ставки підросли до 58,85%.

Крім процентних ставок, є комісія за зняття готівки - від 3 до 7% суми отриманого. Крім відсотків і комісії, щомісяця треба гасити від 3% до 10% основної суми кредиту.

«Якщо з карти тільки знімати готівку і не закривати «мінус» до кінця дії пільгового періоду, переплата клієнта може становити 150% річних» , - попереджає Іван Нікітченко.

Набагато вигідніше використовувати кредитку для безготівкових розрахунків, оскільки в цьому випадку середня ефективна ставка за користування кредитом трохи нижче. У минулому 2015 році вона варіювалася в межах 48,2-50,2% річних, а до початку 2016 року підросла до 51,17%. При безготівкових розрахунках відсутня комісія за зняття «кешу».

Також багато банків пропонують додаткові пільги і бонуси.

«Важливо, що у ряду банків пільговий період поширюється тільки на безготівкові операції», - попереджає Діляра Мустафаєва.

Про навантаження і прострочення

Показово, що навіть зараз, під час кризи, деякі банки все-таки нав'язують кредитні лінії клієнтам, які хочуть отримати виключно дебетові карти. Наприклад, у ПриватБанку платіжну карту видають тільки в парі з кредитною. Отримавши їх, клієнт може відразу ж відмовитися від кредитки, однак продовжити дію дебетової картки можна буде тільки, повторно отримавши кредитну.

Також деякі фінустанови відкривають кредитні лінії до зарплатних карт клієнтів. Оскільки грамотність нашого населення в цьому питанні невелика, нерідкі випадки, коли люди починають використовувати гроші за кредитним лімітом, вважаючи, що їм підвищили зарплату.

Не дивно, що частка прострочених кредитів по картах в портфелях українських банків досить висока. За різними оцінками ця частка може становити від 20-25% до 50% і більше. У все залежить від ризикової політики банку.

Зрозуміло, що банки борються з боржниками усіма можливими способами. Для початку блокують доступ до карти. Причому одні фінустанови блокують кредитку в день виникнення прострочення, а інші дають позичальникам час на погашення: від декількох днів до місяця. У цей час банк намагається додзвонитися до клієнта й домовитися полюбовно про терміни і оптимальні шляхи погашення боргу. Якщо такий метод роботи з клієнтом не спрацьовує, то банк може і нагрянути до нього в гості. А вже якщо і це не допомагає, справу передають колекторам або прямо в суд.

«Позичальникам не варто ховатися від банку і сподіватися, що через рік-два банк спише заборгованість за кредиткою як безнадійну. У випадках невеликих сум, можливо, це так і станеться. Але при цьому треба розуміти, що власник кредитки назавжди потрапляє в «чорний список» неблагонадійних позичальників», - попереджає Олена Трояновська.

Матеріал сайту: http://dr.ck.ua/news/region/21070

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вт мар 29, 2016 8:42 pm

Пенсии в Украине будут начислять по-новому

Верховная Рада Украины приняла Закон “О внесении изменений в статью 40 Закона Украины “Об общеобязательном государственном пенсионном страховании“ относительно порядка определения заработка для исчисления пенсии“, таким образом усовершенствовав порядок начислений пенсий работникам, достигшим пенсионного возраста и имеющим перерыв в страховом трудовом стаже.

За соответствующее решение проголосовали 281 народный депутат при необходимых 226. Об этом сообщает пресс-служба Верховной Рады.

Документ предписывает для вычисления пенсии учитывать заработную плату (доход) за весь период страхового стажа, начиная с 1 июля 2000 года. По желанию пенсионера и при условии подтверждения справки о заработной плате первичными документами или в случае, если страховой стаж, начиная с 1 июля 2000 года составляет менее 60 месяцев, для исчисления пенсии также учитывается заработная плата (доход) за любые 60 календарных месяцев страхового стажа подряд по 30 июня 2000 независимо от перерывов.

Законом в этой связи изложен абзац первый части первой статьи 40 Закона Украины “Об общеобязательном государственном пенсионном страховании“.

Кроме того, закон дополняет Раздел Заключительные положения пунктом 2. “Положения этого Закона распространяются на лиц, которым пенсии назначены и перечислены в период с 1 января 2016 года до дня вступления в силу настоящего Закона“, - сказано в документе.

Ранее граждане, выходившие на пенсию до 31 декабря 2015 года, имели возможность подавать справку о доходах для начисления пенсии за период до 2000 года за любые пять лет непрерывного стажа. С 1 января 2016 года эту норму отменили.

Тем, кому была назначена пенсия до вступления этого закона в силу, ее должны пересчитать.


http://finance.bigmir.net/budget/67806- ... -po-novomu

http://kp.ua/economics/534348-pensyy-bu ... -po-novomu

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Вт апр 05, 2016 5:54 am

Телеканалы начали публиковать имена своих владельцев

Закон о прозрачности медиа дал первые результаты.


Украинские телеканалы начали публиковать на сайтах имена своих владельцев. Это новшество было введено благодаря так называемому закону о прозрачности медиа, который был принят в Верховной Раде в сентябре 2015 года.

Согласно этому закону, все телеканалы и радио, которые получают от государства лицензии, в течение полугода должны были подать документы о структуре медиасобственности и конечных бенефициарах в Национальный совет по вопросам телевидения и радиовещания, а также обнародовать эту информацию на своих сайтах.

К настоящему моменту информация о структуре собственности доступна на сайтах большинства основных телеканалов.

Например, конечными бенефициарами телеканала "Интер" являются Дмитрий Фирташ, Сергей Левочкин, Валерий Хорошковский и Светлана Плужникова. Такая же структура - у телеканала "Пиксель" из медиагруппы "Интера", в ряде других каналов - НТН, К1 и К2, "Мега" имени Плужниковой среди бенефициаров нет.

Бенефициарами телеканала "1+1" являются Игорь Коломойский (основной владелец), Григорий Суркис и целый ряд физлиц-киприотов. Коломойский и Суркис также владеют телеканалом "2+2" и ТЕТ. Детский телеканал "Плюсплюс" поровну принадлежит Коломойскому и его партнеру по Приватбанку Геннадию Боголюбову.

Виктор и Елена Пинчук владеют телеканалами "СТБ" и "Новый канал". Им же принадлежит ICTV, М1, QTV

Бизнесмен Ринат Ахметов владеет телеканалом "Украина".

Владельцы телеканала 24 - жена мэра Львова Екатерина Кот-Садовая, Роман Андрейко, Оксана Андрейко.

Собственником "Тониса" является чех Петр Зика.

Читайте и смотрите схемы : https://www.economics.lb.ua/business/20 ... kovat.html
________________________________________

economics.lb.ua/business/2016/04/04/331995_telekanali_nachali_publikovat.html
Последний раз редактировалось Елена 2 Ср апр 13, 2016 11:38 am, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Вс апр 10, 2016 6:40 am

Юристы предупредили о проблемах, поджидающих дембелей

Юристы предупредили воинов АТО о трудностях, с которыми придется справляться после дембеля самостоятельно. Речь идет о невыплаченных деньгах, недолеченных болезнях и статусе участника боевых действий.
Об этом сообщает ТСН.
"Все претензии, которые у вас есть, вы должны урегулировать до момента увольнения в запас. Все просьбы относительно документов вы записываете в рапорт. Это регулирует отношения, которые у вас возникают в будущем", - говорит юрист Леся Василенко.
В противном случае все проблемы становятся личной заботой бойца.
По закону, каждый из уволенных в запас должен вернуться на свою работу и работодатель не может уволить солдата. Но даже те, кто до того, как отправились на войну, работы не имели, должны обязательно взять справку из воинской части о том, что последние 12 месяцев имели доходы. С этим денежным аттестатом можно обратиться на биржу труда и получать выплаты по безработице почти в три раза больше минимальных.

http://obozrevatel.com/society/90865-ka ... mbelej.htm

____________________________
obozrevatel.com/society/90865-kazhdyij-sam-za-sebya-yuristyi-predupredili-o-problemah-podzhidayuschih-dembelej.htm
Последний раз редактировалось Елена 2 Ср апр 13, 2016 11:38 am, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Ср апр 13, 2016 11:32 am

Рада приняла законопроект о снижении акциза на легковые авто

Рада приняла законопроект о снижении акциза на легковые авто от 2 до 28 раз

Верховная Рада Украины приняла за основу законопроект, которым временно, до 31 декабря 2017 года, ставки акцизного сбора на бывшие в употреблении легковые автомобили снижаются от 2 до 28 раз, в частности, с целью минимизации использования схем "временного ввоза" для уклонения от уплаты налогов.

За соответствующее решение на заседании во вторник проголосовало 226 народных депутатов.

"В Украине налоговая нагрузка на новые автомобили составляет 47%, а на подержанные – 170%, т.е. акцизы непропорционально высокие", - подчеркнула нардеп Татьяна Острикова (фракция "Самопомич").

Как сообщалось, в пояснительной записке к законопроекту №3251, авторами которого являются около 100 народных депутатов, отмечалось, что на фоне девальвации национальной валюты и падения покупательной способности населения значительно снизились продажи автотранспортных средств, что приводит к сокращению рабочих мест как в производстве, так и в продажах авто и снижению поступлений в бюджет.

"Потребители не могут покупать новые импортные авто из-за их высокой стоимости в гривне, а подержанные импортные – из-за высоких ставок акцизного сбора, что делает их цену неконкурентоспособной", - отмечается в пояснительной записке.

В этих условиях граждане, особенно в приграничных областях, покупают авто в Европе и используют их в Украине без уплаты налогов. В частности, широко распространены схемы временного ввоза нерезидентами и использования авто в таможенном режиме транзита.

В документе напоминалось, что в Украине с начала года действует стандарт Евро5 (т.е. ввозиться из Европы могут автомобили не старше 2009 года выпуска).

Наибольшее снижение ставки акцизного сбора предусмотрено на автомобили с объемом цилиндра двигателя 1-1,5 л: их предлагается соответственно снизить в 21,7 раза и почти 28 раз - до EUR 0,063 за 1 куб. см объема двигателя.

По информации ГФС, в 2014 году с целью транзита в Украину перемещено 61,5 тыс. ед. По оценке авторов, за счет этого в госбюджет поступит около 300 млн грн в виде налоговых поступлений. По разным оценкам, первичные продажи подержанных авто в 2016 году вырастут до 20 тыс. ед., при этом средний возраст их не будет превышать восемь лет, т.к. автомобили стандарта Евро5 в Европе выпускаются с 2008 года.

Между тем, как отмечают эксперты отрасли, высокие ставки акцизного сбора были практически единственным барьером, препятствующим массовому ввозу в Украину подержанных легковых автомобилей.

По расчетам аналитиков AUTO-Consulting, с принятием законопроекта растаможка б/у автомобилей подешевеет в разы. Например, акцизный налог и его составляющая в финальном НДС с автомобиля 1,5 л составит всего 110-115 евро, против нынешних платежей в 3160 евро.

"С принятием такого закона Украина подорвет рынок новых автомобилей, который и так уже обвалился в разы за последние годы. Выдержать наплыв б/у автомобилей смогут лишь считанные единицы автодилеров, остальным придется перепрофилировать свой бизнес. И потери рабочих мест при таком развитии событий опять не избежать", - считают эксперты.

Кроме того, Как отмечали в ВААИД, в настоящее время основным поставщиком подержанных автомобилей в Украину становится Россия из-за девальвации российского рубля более чем вдвое, наличия более 20 заводов международных автоконцернов, высокого уровня локализации производства в совокупности с экономическим кризисом.

В январе-феврале текущего года в Украину импортировано 2,6 тыс. б/у легковых автомобилей, что на 6% больше, чем за тот же период прошлого года. При этом, если за 2 мес. 2015 года 52% импорта составляли авто до 2008 года выпуска (Евро-4 и ниже), то за январь-февраль текущего года доля таких авто составила только 4%, остальные - автомобили выпуска 2009 года и моложе, при чем основная часть - 2011-2012 года выпуска (т.е. достаточно свежие и дорогие автомобили)
Источник: http://interfax.com.ua/news/economic/337220.html

_______________________________________________________________________________________________________________________
http://berdichivnews.com.ua/ukrajintsya ... a-zakonom/

Верховна Рада у вівторок 31.05.2016 прийняла у другому читанні та в цілому законопроект, який дозволить суттєво здешевити вартість автомобілів, котрі ввозяться в Україну з-за кордону. Про це повідомив на своїй сторінці у Фейсбук один зі співавторів законопроекту народний депутат Олександр Ревега.
“237 голосами “за” прийнято законопроект 3251, який знижує ставки акцизного збору на вживані авто, котрі ввозяться з-за кордону. Хай дія закону і тимчасова (до кінця 2018 року), і поширюється не на всі іномарки (тільки ті, які випущені після 1 січня 2010 року), але зниження акцизу у 2-28 разів (в залежності від автомобіля) робить їх доступнішими для українців. Правда, любителів російських автомобілів розчарую: ми, як автори законопроекту, наполягли, щоб дія закону не поширювалася на автомобілі, випущені у Росії. Вважаю, що це — справедливо”, – відзначає Олександр Ревега.
Прийнятий закон дійсно полегшить доступ українцям до хоч і вживаних, але якісних закордонних автівок. Зокрема, як повідомляє прес-служба фракції “Блок Петра Порошенка “Солідарність” у Верховній Раді, “закон №3251 передбачає суттєве зниження вартості розмитнення імпортних автомобілів. Витрати на розмитнення автомобіля складуть 500 – 1000 євро, замість 1500 – 5000 євро”.

Проект Закону про внесення змін до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3251&skl=9

___________________________________________________________________--

Президент підписав закон щодо купівлі вживаних авто
http://oda.zt.gov.ua/prezident-pidpisav ... -avto.html

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до Податкового Кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів».

Підписання відбулося в присутності співавторів – народних депутатів, що представляють різні фракції, та за результатами знаходження компромісу і досягнення чітких домовленостей про те, що в проголосований і підписаний Президентом закон будуть внесені зміни, які захистять як споживачів, так і державу.

Президент і депутати домовилися про те, що зміни до закону, які у невідкладному порядку внесе Глава держави, будуть підтримані усіма фракціями та проголосовані у Верховній Раді у найближчий четвер. Зміни стосуватимуться чіткого регламентування дії закону, а саме – одна машина до кінця дії закону, введення заборони перепродажу та за умови, що власник авто має завезти його в Україну особисто.

«Це буде по-чесному з боку Президента, парламенту, уряду до людей і по-чесному по відношенню до держави в необхідності фінансування її видатків в умовах війни, яка не закінчена», - сказав Петро Порошенко.

Глава держави також наголосив на тому, що підписання цього закону дозволить реально допомогти звичайним громадянам придбати автомобіль для власних потреб.

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))00000000000000000000000
Закон про зниження акцизу на б / у автомобілі опублікував «Урядовий кур'єр»
http://berdpo.info/news/korisno/zakon_p ... d8958.html
Последний раз редактировалось kobra Пн июл 25, 2016 7:45 pm, всего редактировалось 4 раз(а).

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Ср апр 13, 2016 1:38 pm

У санаторій з учасником АТО будуть безкоштовно відправляти

У санаторій з учасником АТО будуть безкоштовно відправляти супроводжуючого

Верховна Рада України сьогодні, 12 квітня, прийняла Закон про внесення змін до статті 11 Закону «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».
Законодавчим актом уточнюється порядок реалізації військовослужбовцями права на продовження їх лікування в санаторно-курортних установах після лікування в госпіталях.
Особам, які супроводжують такого військовослужбовця в санаторій, надано право на отримання путівки на безоплатній основі, але без права на лікування.
При цьому встановлено, що особою, яка супроводжує військовослужбовця в санаторно-курортний заклад, не може бути інвалід I групи і особа, яка не досягла 16-річного віку.

Нагадуємо, що у 2016 році учасники АТО зможуть пройти санаторно-курортне лікування у 10 закладах.

http://oda.zt.gov.ua/u-sanatorij-z-ucha ... chogo.html

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Чт апр 21, 2016 10:51 am

Совершить чудо: ключевые задачи в повестке дня Кабмина

Совершить чудо: ключевые задачи в повестке дня Кабмина Гройсмана
Борьба с бюрократией, новые кредиты, рестарт реформ, приватизация и упорядочивание налогов – правительству скучать не придется

http://forbes.net.ua/opinions/1415107-s ... -grojsmana

Несмотря на ожесточенную критику, новому премьер-министру Владимиру Гройсману в наследство от Арсения Яценюка досталось немало наработок. Одно из главных достижений в том, что прежнее правительство смогло спасти Украину от фактического дефолта и добилось снижения долгового бремени на отечественную экономику. Кроме того, началось сближение Украины и Европейского Союза (снятие торговых барьеров, подготовка к безвизовому режиму с ЕС), запущены процессы по дерегуляции бизнеса, заложен фундамент для полноценной перестройки налоговой системы, анонсирована масштабная приватизация и реформа энергорынка.

Однако пришедшей в правительство команде с Владимиром Гройсманом во главе придется нелегко. Свалившийся на плечи новых министров груз проваленных реформ и накопленных проблем на предшественников уже не переложишь. Поэтому Кабмину придется тяжело и неустанно работать. Тем более что времени на реализацию поставленных целей не так и много.

Кредиты и кредиторы

Борьба с долгами все еще на повестке дня. Не нужно забывать, что реструктуризация $23 млрд кредитов, которой добилась экс-министр финансов Наталия Яресько в августе 2015 года – это не списание. Да, 20% своих требований кредиторы действительно «простили». Однако почти $20 млрд нам все равно необходимо вернуть, пусть и в рассрочку. А значит, стратегическая задача Кабмина заключается в том, чтобы сдержать рост госдолга, с одной стороны, но при этом изыскать ресурсы на его погашение – с другой. Учитывая, что последние годы старые кредиты практически всегда закрывались новыми, соблюдать такой баланс будет очень сложно.

Стратегическая задача Кабмина заключается в том, чтобы сдержать рост госдолга, с одной стороны, но при этом изыскать ресурсы на его погашение – с другой

Более того, по состоянию на начало марта сумма государственного долга Украины превысила 1,7 трлн гривен, в то время как, согласно закону о госбюджете на 2016 год, уровень госдолга к концу года не должен быть более 1,5 трлн гривен. Иными словами, целевой показатель уже провален.
Таким образом, выходом из текущей ситуации может стать исключительно продолжение переговоров с Международным валютным фондом и получение очередного транша в размере $1,7 млрд. Он позволит решить часть фискальных проблем, а также откроет доступ еще к $4 млрд помощи, которую должны предоставить США и Европейский Союз.

«Рестарт» налоговой системы

Налоговая реформа в 2015 году становилась предметом горячих дискуссий, спекуляций, конфликтов, и даже шантажа, когда Минфин грозился заблокировать бюджетный процесс. Однако главного – принятия новой версии Налогового кодекса – не произошло. Да, депутаты в декабре поддержали так называемые «косметические» изменения. Частично пересмотрели ставки налогов, местами исправили пробелы в администрировании. Но репрессивная система фискальных органов и ее откровенно закостенелая методика работы с налогоплательщиками по принципу «выполнить план любой ценой» остались неизменными.

Поэтому перед Гройсманом стоит непростая задача запустить налоговую реформу, по сути, «с нуля», и в прямом смысле этого слова сломать изживший себя фискальный механизм. Если на это у премьера и его заместителей (в частности, нового министра финансов Александра Данилюка) хватит терпения и политической воли, то грядет большая реструктуризация в недрах Государственной фискальной службы, а также «перезагрузка» всей системы. Причем, наработки в части налоговой реформы остались от прошлой команды Минфина. Кроме того, продолжают работать над так называемой «альтернативной» версией Налогового кодекса члены профильного парламентского комитета и представители бизнеса вместе с независимыми экспертами.

Перед Гройсманом стоит непростая задача запустить налоговую реформу, по сути, «с нуля», и в прямом смысле этого слова сломать изживший себя фискальный механизм

Другой вопрос, примет ли во внимание эти наработки правительство? Ведь Иван Миклош, которого еще месяц назад прочили в кресло министра финансов, все равно остается в Кабмине, пусть и на номинальной должности руководителя некоей группы поддержки реформ в стране. Но явно его слово будет иметь немалый вес. А памятуя, что в Словакии Миклош отличился достаточно радикальным подходом в реформировании налоговой системы (причем, во многом не в пользу бизнеса), не исключено, что эта практика будет реализовываться и в Украине.

Борьба с бюрократией

В части дерегуляции у правительства Яценюка было гораздо больше успехов, чем с налогами. Так, за 2014-2015 годы отменено свыше 100 различных разрешительных и лицензионных процедур, а также сопровождавших их документов. Кроме того, начата реализация механизма «единого окна» и упрощенной регистрации бизнеса, открыт доступ к большинству государственных реестров, пусть и со сложностями, но стартовала реализация системы «электронного правительства».

У проверяющих и контролирующих органов остается немало инструментов давления на бизнес: проверки, необоснованные штрафы, судебное и уголовное преследование

В то же время процедуры ликвидации предприятий остаются сложными и содержат в себе немало коррупционных рисков. Да и дерегуляция не отличается системностью. То есть, послабления действительно есть, но общая степень бюрократизации все еще высока, что подтверждает рейтинг Doing Business, где Украина за прошлый год поднялась лишь на четыре ступени вверх – с 87-го на 83-е место.

Плюс ко всему, у проверяющих и контролирующих органов остается немало инструментов давления на бизнес: проверки, необоснованные штрафы, судебное и уголовное преследование, возможность отказывать в согласовании тех или иных процедур по формальным причинам и т.д. Правительству необходимо ввести дерегуляцию в системное русло, чтобы и предприниматели, и компании ощутили либерализацию при любом соприкосновении с государственными ведомствами. Хотя, идеальный результат – когда этого соприкосновения не будет в принципе.

Приватизация госсобственности

Активизация анонсированной еще в начале года «большой приватизации» – тоже хорошая возможность для Гройсмана закрепиться в премьерском кресле. Особенно с учетом того факта, что за последние несколько лет ежегодный план «распродажи» государственного имущества выполнялся из рук вон плохо. Например, по итогам 2015 года бюджет получил 150 млн гривен из 17 млрд гривен плановых поступлений.

В 2016 году у правительства есть все шансы разорвать этот порочный круг. К тому же, еще в марте масштабной приватизации дал «зеленый свет» президент Петр Порошенко, который подписал изменения в закон «О приватизации государственного имущества».

Однако для этого Кабмину нужно выполнить несколько условий. Во-первых, завершить так и не начавшийся, по сути, конкурс по прозрачному отбору топ-менеджеров для стратегических госпредприятий. Во-вторых, прекратить откровенное рейдерство на крупных объектах. В-третьих, сделать государственные компании действительно открытыми для инвесторов, привести в порядок их финансовое состояние, ликвидировать копившиеся годами, и даже десятилетиями долги, прописать реалистичные планы модернизации производственных мощностей.

В марте масштабной приватизации дал «зеленый свет» президент Петр Порошенко, который подписал изменения в закон «О приватизации государственного имущества»

Да, это очень непростая работа. Но именно ею должны будут заниматься те самые «независимые» топ-менеджеры, которых отберет правительство. И только при таких условиях очередные 17 млрд гривен от приватизации, которые должен получить бюджет в 2016 году, станут реальностью.

Вместо прогноза

Так называемое «правительство технократов» более чем за 1,5 года своей деятельности с возложенными на него задачами, увы, не справилось. Кабмин Гройсмана уже окрестили «управленческим». По идее, это дает надежду, что новые министры будут более слаженно работать в части принятия важных для страны решений, и не спускать реформы на «тормозах».

Разумеется, кредита доверия у нового правительства нет, равно как и времени на раскачку. Но даже если до конца 2016 года премьеру со своей командой удастся, как минимум, удержать экономику от очередного оглушительного обвала, и возобновить хотя бы часть реформ, ростки этого доверия все же появятся.

http://forbes.net.ua/opinions/1415107-s ... -grojsmana

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пт апр 22, 2016 2:41 pm

Украинцам, собирающимся в Румынию, сообщили приятную новость

Долгосрочная виза в Румынию может стать бесплатной.

Украина подпишет соглашение с Румынией об отмене платы за национальные долгосрочные визы для украинцев 6 мая 2016 года.
Об этом написал пресс-секретарь президента Украины Петра Порошенко Святослав Цеголко на своей странице в Twitter.

«6 мая будет подписано соглашение с Румынией об отмене платы за национальные долгосрочные визы для украинцев», — написал Цеголко.
Эту информацию подтвердил в своем Twitter и президент Украины Петр Порошенко.

Кстати, Петр Порошенко пообещал возобновить авиасообщение между Киевом и Бухарестом. Это будет актуально после введения безвизового режима между Украиной и ЕС.

Еврокомиссия предложила Украине безвизовый режим. Решение предстоит одобрить Совету ЕС и Европарламенту.

http://vhoru.com.ua/22368-ukraintsam-so ... yu-novost/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вт апр 26, 2016 4:02 pm

Загрожує штраф за проживання не за місцем реєстрації

Українцям загрожує штраф за проживання не за місцем реєстрації

http://berdichev.info/index.php?categor ... n=showfull

Реєстрація на новому місці потрібна, якщо вдома не проживають понад 30 днів.


Українці, які не проживають за своїм офіційним місцем реєстрації понад 30 днів, повинні "прописатися" за новим місцем перебування. Як зазначають деякі центральні ЗМІ, за невиконання такої норми спочатку попередять, а потім під час кожного виявлення порушення накладатимуть штрафи в 17-51 грн. відповідно до ст. 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Такі норми записані в постанові Кабміну № 207 від 2 березня 2016 року. Відповідно до новацій, функції реєстрації передали з Державної міграційної служби до місцевих органів влади. Людина, котра виписалася з попереднього місця проживання, повинна зареєструватися за новим місцем протягом 30 днів. Також потрібна реєстрація для тих людей, які виїхали з дому на понад місяць на навчання, роботу тощо.

Водночас знятися з попереднього місця реєстрації можна буде одночасно з реєстрацією на новому, адже в Україні існує електронний Єдиний демографічний держреєстр.

Експерти зазначають, що вимога щодо реєстрації на новому місці зменшить проблеми, скажімо, під час обслуговування в медичних закладах. Проте досить часто приїжджі нелегально орендують житло, власники побоюються їх реєструвати та відповідно не сплачують 18% податків від орендної плати.

Як зазначають деякспеціалісти, в Україні до половини працездатних проживають не за місцем реєстрації. Це створює проблеми і самим приїжджим – вони змушені, наприклад, давати хабара в лікарнях за лікування. Але отримати прописку їм буде складно: власники найманого житла часто відмовляються реєструвати квартирантів, побоюючись, що потім їх не випишеш і вони претендуватимуть на їхнє майно. Та й податки платити в 18 % доходу від оренди такого майна вони платити не хочуть. Тому через виявлення приїжджих можна буде вийти на підпільних орендодавців, оштрафувати їх за незаконне підприємництво і змусити платити податки.

Штрафи за відсутність реєстрації йтимуть до місцевих бюджетів, тому місцева влада буде зацікавлена у виявленні тих, хто живе, але не числиться.

Але з іншої сторони в постанові КМУ вказано, що реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. У разі коли особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором. За адресою зареєстрованого місця проживання з особою ведеться офіційне листування та вручення офіційної кореспонденції.

Тобто, дана норма вищевказаної постанови дає змогу особі, що не зареєструвалась за новим місцем проживання уникнути відповідальності, тому що вона може сказати контролюючому органу, що одночасно проживає в декількох місцях, а зареєстрована в іншому місці, що в принципі і дозволено цією ж постановою.

Матеріал сайту: http://berdpo.info/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс май 08, 2016 8:09 pm

Як абітурієнти вступатимуть до ВНЗ у цьому році?

Цього року всі абітурієнти подаватимуть документи до вступу через Інтернет, що дозволить уникнути черг у приймальних комісіях. Про це сьогодні заявила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Вона зазначила, що вступники матимуть можливість подавати до 15 заяв на вступ без обмеження кількості навчальних закладів. Таким чином абітурієнти зможуть більше концентруватися на конкретній спеціальності при вступі.

Також скасовано позаконкурсний вступ до вищих навчальних закладів, натомість уведено систему вступу за квотами для осіб, які мають захворювання, що перешкоджають проходженню ЗНО, дітей-сиріт та учасників бойових дій.

Міністр звернула увагу, що наразі триває тестування системи, яка виконує розподіл державного замовлення з урахуванням пріоритетності вступників з високими балами безпосередньо у електронній базі. Декілька останніх років програмне забезпечення Єдиної державної електронної бази з питань освіти фактично розроблялось і знаходилось у власності приватної фірми. «Ми переконані, що програмне забезпечення державної бази, яка містить всі дані наших випускників, студентів і викладачів, має супроводжуватись виключно на державному рівні», – наголосила Міністр. У бюджеті закладено кошти для викупу програмного забезпечення у приватних власників.

Володимир Гройсман підтримав позицію Міністра освіти і науки та доручив Міністерству юстиції України спільно з МОН якнайшвидше опрацювати питання викупу програмного забезпечення ЄДЕБО.

Нагадуємо, що сьогодні у Житомирській області 9044 особи пройшли тестування з української мови та літератури.

Довідково:
У цьому році на зовнішнє незалежне оцінювання зареєструвалися 267 172 особи. З них випускники поточного року складають 200 510 учасників, випускники минулих років – 48 263. Кожен з них може скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів.


http://oda.zt.gov.ua/yak-abiturienti-vs ... roczi.html

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн май 16, 2016 5:47 am

Субсидії з 1 травня мають бути переоформлені без звернень

Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко під час селекторної наради за участю голів обласних, Київської міської держадміністрацій, голів обласних рад та міських голів міст обласних центрів наголосив, що для 5,5 мільйонів українських родин, які вже оформили субсидії, з 1 травня переоформлення субсидій має відбутися автоматично, без жодних додаткових звернень.

«5,5 мільйонів сімей вже отримали право на субсидії. Для них переоформлення субсидій з 1 травня має відбутися в автоматичному режимі. Цим 5, 5 млн. родин вже не треба нікуди ходити, заповнювати жодних документів. Це мають зробити в автоматичному режимі управління соцзахисту відповідних місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, - сказав Павло Розенко. – За рік всі механізми відпрацьовані. Тому переоформлення має відбутися без жодних затримок».

Віце-прем’єр-міністр зауважив, що за попередніми розрахунками, додатково до управлінь соцзахисту можуть звернутися близько 2,5 млн. українських родин. «Для цієї категорії громадян, які звертатимуться за субсидією вперше, прийом заяв потрібно організувати вже зараз, щоб потім перед опалювальним сезоном не створювати ажіотажу. Тому глави адміністрацій повинні це донести до людей», - наголосив Павло Розенко, звертаючись до керівників місцевих органів влади.

«Позавчора Мінсоцполітики передало в області необхідне інформаційне і програмне забезпечення для перерахунку субсидій вже за новими нормативами. Всі механізми для оперативного оформлення і переоформлення субсидій на місцях є», - підкреслив він.

Віце-прем’єр-міністр нагадав, що Уряд додатково передбачив у Держбюджеті 5, 3 млрд. гривень на субсидії. «Тобто більше 40 мільярдів ресурсу. Цього цілком достатньо для того, щоб спокійно пройти опалювальний сезон», - запевнив він.

Павло Розенко також повідомив, що середній розмір субсидії в минулий опалювальний сезон склав близько 1200 гривень.

Нагадаємо, що на кінець квітня кількість домогосподарств, які отримують субсидію, складає 210 107. Це 45,1 % сімей Житомирської області. Загалом з 1 травня 2015 року за субсидією за удосконаленим порядком звернулося 240 273 домогосподарства.

http://oda.zt.gov.ua/subsidii-z-1-travn ... ernen.html

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс май 29, 2016 4:41 pm

За продаж неповнолітнім алкогольних та тютюнових виробів

За продаж неповнолітнім алкогольних та тютюнових виробів ліцензії підлягають анулюванню

Бердичівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” із змінами та доповненнями ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження. Підстав для анулювання ліцензій є декілька. Зокрема:
•заяви суб’єкта господарювання; рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання; несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;
•рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів);
•рішення суду про встановлення факту торгівлі суб’єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку; рішення суду про встановлення факту переміщення суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;
•порушення вимог статті 15 прим.3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях. Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

Бердичівська ОДПІ

http://zb.zt.ua/%d0%b7%d0%b0-%d0%bf%d1% ... %b8%d1%85/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс июн 05, 2016 6:07 pm

Проблема торгівлі людьми

Проблема торгівлі людьми – одне з найнегативніших явищ сучасного суспільства!
Для того, щоб мати право на працевлаштування українських громадян за кордоном, фірма повинна мати ліцензію, видану Міністерством соціальної політики України.
Перш ніж співпрацювати із фірмою, поцікавтеся у її представників наявністю такої ліцензії.

Обов’язково зверніть увагу на вид діяльності, на яку фірма отримала ліцензію. Існує багато фірм, які мають ліцензії тільки на консультування з приводу працевлаштування, хоча й пропонують послуги з працевлаштування за кордоном.

Більш детальну інформацію про фірми, які займаються працевлаштуванням, а також перевірити наявність та дійсність їх ліцензій Ви можете на офіційному сайті Мінсоцполітики України.

http://berdychiv.com.ua/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вс июн 05, 2016 6:28 pm

Виплати освітянам на оздоровлення: що і як

Про право освітян на виплату допомоги на оздоровлення.Згідно зі ч. 1 ст. 57 Закону України «Про освіту» держава гарантує виплату педагогічним і науково-педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення у розмірі місячного посадового окладу (ставки заробітної плати) при наданні щорічної відпустки.

Зокрема, у юридичному відділі ЦК Профспілки зазначають, що Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 р. № 78 «Про реалізацію окремих положень частини першої статті 57 Закону України «Про освіту», частини першої статті 25 Закону України «Про загальну середню освіту», частини другої статті 18 та частини першої статті 22 Закону України «Про позашкільну освіту» запроваджено починаючи з 1 січня 2001 року виплату допомоги на оздоровлення.

Пунктом 8.3.1. Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2011-2015 роки (продовжує діяти до укладення нової угоди) рекомендовано керівникам закладів та установ освіти і науки забезпечити надання відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам, у тому числі вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, науково-педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток у розмірі одного посадового окладу.

Допомога на оздоровлення виплачується педагогічним або науково-педагогічним працівникам за основним місцем роботи при наданні чергових відпусток згідно з графіком відпусток незалежно від тижневого (річного) навчального навантаження або обсягу роботи, що виконується.

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про відпустки», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 346 педагогічним, науково-педагогічним працівникам щорічна основна відпустка тривалістю до 56 календарних днів надається у період літніх канікул незалежно від часу прийняття їх на роботу.

Графік надання відпусток затверджується власником установи або уповноваженим ним органом за погодженням з виборним профспілковим органом. При складанні графіку відпусток враховуються можливості проведення регулярних консультацій для учнів, складання іспитів якими перенесено на осінь.

У разі необхідності санаторно-курортного лікування щорічна основна відпустка або її частина може надаватися протягом навчального року, якщо це передбачено колективним договором.

Педагогічний працівник має право поділити щорічну відпустку на частини будь-якої тривалості, за умови що основна частина становитиме не менше 14 календарних днів. Відповідно, допомога на оздоровлення надається один раз до будь-якої частини щорічної основної відпустки.

Особам, які працюють в установі на умовах неповного робочого часу, у тому числі особам, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, надається щорічна основна відпустка повної тривалості.

Працівникам, яким при звільненні виплачується компенсація за невикористану відпустку, виплата грошової допомоги на оздоровлення не здійснюється.

Подання працівником заяви на виплату допомоги на оздоровлення не обов’язкове, оскільки її виплата передбачена законом.

Допомогу на оздоровлення іншим працівникам установ та закладів освіти, які не обіймають посади педагогічних або науково-педагогічних працівників, мають право надавати керівники бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків, в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік ( п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; п. 4 пп. 5 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»).


http://www.berdichev.biz/%d0%b2%d0%b8%d ... %89%d0%be/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн июн 06, 2016 11:16 am

Земельний податок: куди та коли сплачуємо

Земельний податок: куди та коли сплачуємо

Відповідно до п. 57.5 ст. 57 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи - платники податків повинні сплачувати податки і збори, що встановлені ПКУ, через установи банків та поштові відділення.
Пунктом 287.5 ст. 287 ПКУ встановлено, що фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.
Форму квитанції про прийняття податків і зборів, що може використовуватись фізичними особами у сільській (селищній) місцевості для сплати податків і зборів, у тому числі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, через каси сільських (селищних) рад, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №714 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів».
Нагадаємо, що згідно з п.286.5 ст.286 ПКУ нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку, а сплачується такий податок фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.287.5 ст.287 ПКУ).
Фізичні особи несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання з плати за землю, то якщо вони протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах, встановлених ст.126 ПКУ.
Разом з тим, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 ПКУ.



До уваги фізичних осіб, які обрали спрощену систему оподаткування!

Бердичівська ОДПІ нагадує, що з 1 травня 2016 року розмір мінімальної заробітної плати становить 1450 гривень, ставка єдиного соціального внеску складає 22 відсотки. Таким чином розмір мінімального єдиного соціального внеску для підприємців-спрощенців за 2 квартал 2016 року складає 941,16 грн. ( квітень - 1378*22% =303,16 грн., травень - 1450*22% =319,00 грн., червень - 1450*22% =319,00 грн ).
Граничний термін сплати єдиного внеску за себе підприємцями, які застосовують спрощену систему оподаткування, припадає на - 19 липня, вівторок.
Ставки єдиного податку становлять: для платників 1 групи - 137,80 грн. на місяць, для ІІ групи - 275,60 грн. Граничний термін сплати єдиного податку за червень припадає на 17 червня, п'ятниця.
Шановні підприємці, не зволікайте своєчасно сплачуйте податки.




Фізичні особи – підприємці повинні подати до початку щорічної відпустки заяву

Бердичівська ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області нагадує, що відповідно до норм Податкового кодексу України, фізичні особи – підприємці, платники єдиного податку 1 та 2 групи, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від спати єдиного податку один раз на рік на час відпустки протягом одного календарного місяця.



Крім того, не сплачується єдиний податок за період хвороби, підтверджений копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і бліьше календарних днів.
Інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обовязковим додаванням копії листка непрацездатності подається до теритріального органу ДФС у вигляді заяви у довільній формі.
З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансованих платежів рекумендуємо подавати до податкової інспекції заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності – одразу після закінчння лікарняного.
Також повідомляємо, що платники єдиного податку є ще й платниками ЄСВ. Чинним законодавством не передбачено пільг щодо його сплати на час відпустки, або хвороби.
Отже, єдиний соціальний внесок сплачується незалежно від діяльності чи фінансового стану платників податків і без перенесенння термінів сплати. Нагадуємо що розмір мінімального єдиного соціального внеску для підприємців-спрощенців з травня ц.р. складає 319,00 грн. (1450грн.х22%).


http://www.rio-berdychiv.info/novini/of ... uiemo.html
Пред.След.

Вернуться в Городской форум

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 13

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Русская поддержка phpBB