Страница 1 из 1

Передоплата на попереднє замовлення в закладах

СообщениеДобавлено: Пт янв 13, 2017 12:36 pm
kobra
Чи повертаються замовнику передоплата на попереднє замовлення в закладах ресторанного обслуговування, у разі його відмови від послуги?

Відповідно до п. 3.8. Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 24.07.2002 р. № 219 «Про затвердження правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства» - приймаючи попереднє замовлення на обслуговування, суб'єкти господарської діяльності зобов'язані гарантувати виконання цього замовлення в узгоджені із замовником строки. У разі відмови замовника від обслуговування в день проведення заходу, він зобов'язаний викупити замовлену продукцію, яка не може бути продана іншим споживачам.

Тобто, якщо замовник відмовився від попередньо замовленої послуги не пізніше як за день до проведення заходу, кошти, які він сплатив попередньо, мають йому повернути.

Наголошую, при попередньому замовленні кафе чи ресторану, наполягайте, щоб в розрахунковому документі передоплату замовлення зазначили як аванс. Бо відповідно до Цивільного кодексу України, аванс, у разі відмови від послуги замовником, має бути йому повернутий.

Також варто звернути увагу, що підтвердженням попередньої оплати є розрахунковий документ, тому обов’язково його вимагайте.

Якщо ж Вам відмовились віддавати кошти, Ви маєте право звернутися із відповідним позовом до суду або зі скаргою до органу захисту прав споживачів. Не забудьте в день відмови зробити запис в книзі «Реєстрація скарг та пропозицій» і зафіксувати там скаргу.

З сайту: http://berdpo.info/news/korisno/chi_pov ... d9652.html