Железнодорожный транспорт, расписание автобусов - Бердичев


Модератор: Bad Boys

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Чт фев 09, 2012 12:34 pm

Железнодорожный транспорт, расписание автобусов - Бердичев

http://poehali.at.ua/index/raspisanie_a ... chev/0-170

http://bus.com.ua/181800/time.html

Расписание автобусов Бердичев - Автостанция №1

г. Бердичев, пл. Привокзальная 1А, тел.: (04143) 2-13-31
063 8648577


В расписании автобусов могут быть изменения уточняйте по телефонам на автостанциях


Расписание автобусов Бердичев - Автостанция №2

г. Бердичев, ул. Ширшова, 2, тел.: (04143) 2-10-21

Отследить движение маршрутных автобусов по г. Бердичев
Установите приложение в Google Play – DozoR City



Расписание поездов:
Диспетчер вокзала Бердичев тел. 04143 70211

http://poezda.org.ua/city/22120

Расписание электричек:
http://uz.gov.ua/passengers/suburban_train_schedule/
Последний раз редактировалось Елена 2 Сб мар 12, 2022 7:03 am, всего редактировалось 7 раз(а).

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Чт июн 07, 2012 7:12 am

Коефіцієнти тарифного регулювання зал.транспортом

http://uz.gov.ua/contacts_feedback/faq/

Наказом Мінінфраструктури від 19.03.2012 № 170 «Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні» з 0 годин 2 квітня 2012 року введено коефіцієнти гнучкого тарифного регулювання за 13 календарними періодами року та днями тижня.

Білети на залізничному транспорті по вартості відрізняються в залежності від дня тижня та періоду року.

Найбільша їх вартість влітку( 01.06-31.08 ) та в пятницю, недiлю.
Дешевше у вiвторок, середу.
-------------------_------------------------------------
Коефіцієнти гнучкого регулювання по календарних періодах
www.uz.gov.ua/passengers/carriage_rules/coefficient/
Последний раз редактировалось Елена 2 Ср ноя 22, 2017 5:40 pm, всего редактировалось 10 раз(а).

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Чт дек 18, 2014 8:22 am

Точний розклад літаків, поїздів, електричок і автобусів

https://rasp.yandex.ua/

Яндекс

Точний розклад літаків, поїздів, електричок і автобусів (будь-який транспорт).

Потрібно тільки вказати звідки та куди.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Вс янв 31, 2016 5:32 pm

Укрзалізниця

Відповіді на типові питання
http://uz.gov.ua/contacts_feedback/faq/#q1


:!: Питання по заміні поїздів Інтерсіті+ (Хюндай Ротем):

Час відправлення і прибуття іншим складом поїзда.

Час відправлення відповідає встановленому розкладу руху та зазначеному у проїзному документі. Час прибуття у межах графіку руху, У Львівському та Донецькому напрямках можливе запізнення максимально до однієї години.

Які типи вагонів будуть надані і які місця будуть відповідати вже придбаним квиткам?

У напрямку Харкова курсуватимуть вагони категорії Інтерсіті+ (виробництва Шкода та Крюківського вагоном-будівного заводу), які відповідають по класності поїздам Хюндай.

На інших напрямках курсують купейні, СВ вагони та вагони із сидячими місцями. Розміщення пасажирів у вагонах здійснюватимуть провідники.

Повернення коштів у повному обсязі за умови придбання квитка через Інтернет.

За умови придбання проїзного документа через Інтернет, якщо пасажир відмовився від поїздки, йому будуть повернені кошти у повному обсязі за проїзні документи (як у квитковій касі так і через Інтернет), за вирахуванням комісійного збору за обслуговування у мережі Інтернет.

Чи відповідатиме кількість посадочних місць кількості проданих квитків?

Заміна поїздів і кількість вагонів і місць в них здійснюється з урахуванням кількості вже проданих проїзних документів.

Чи буде відповідати кількість місць Інтерсіті кількості місць поїзда, який його заміщає?

Заміна поїздів і кількість вагонів і місць в них здійснюється з урахуванням кількості вже проданих проїзних документів.

Коли буде відкрито продаж квитків на поїзди, які прямують графіком Інтерсіті?

Продаж квитків на поїзди, які прямують графіком Інтерсіті на найближчий період вже відкрито, і надалі відкриватиметься поетапно.

Чи буде у поїзда той же номер?

Так, поїзди відправлятимуться з тією ж нумерацією




:!: Як проїхати від станції А до станції Б?

Пропонуємо скористатися розкладом руху поїздів http://www.uz.gov.ua/passengers/timetables/.



:!: Наявність вільних місць та вартість проїзду.

Наявність вільних місць та вартість квитків ви можете дізнатися на сайті http://booking.uz.gov.ua/.



:!: Як замовити квиток?

Замовити проїзні документи можна за номерами: +38 (044) 503-60-50; бронювання квитків +38 (044) 465-19-17.



:!: За скільки діб до відправлення можна придбати квиток?

Згідно з Правилами перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України продаж проїзних документів, як правило, розпочинається за 30 діб до відправлення поїзда одночасно всіма квитковими касами, а також через мережу Інтернет та відділення Укрпошти.

На регіональні поїзди (№№ 801-898) продаж проїзних документів розпочинається за 10 діб до відправлення поїзда.

Згідно існуючих нормативних актів оформлення проїзду від (до) проміжної станції маршруту на поїзди формування УЗ стає можливим при наявності вільних місць за добу до відправлення поїзда з початкової станції.
Проте, для попереднього оформлення проїзних документів від будь-якої станції на шляху прямування у всіх поїздах формування УЗ передбачено 1 купейний та 1 плацкартний вагони.

Продаж проїзних документів на поїзди формування залізниць СНГ розпочинається лише після перетину поїздом кордону України за умови наявності в поїзді вільних місць.



:!: Про розклад руху приміських поїздів

На сторінці "Розклад руху електропоїздів" розміщено посилання на відповідні сторінки веб-сайтів залізниць України.



:!: Які документи необхідно подати та куди звернутися, щоб скористатися послугами залізниці по перевезенню вантажів? Що необхідно для укладення договору організації перевезення вантажів?

Щоб скористатися послугами залізниць по перевезенню вантажів, необхідно звернутися до Управління залізниці, на якій будуть здійснюватись перевезення. Вони розташовані в містах Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку. Поштові адреси розташовані на перший сторінці цього сайту.
Перелік документів, що надаються до Управління залізниці для укладання договорів про організацію перевезень вантажів і проведення розрахунків за перевезення та надані залізницею послуги:

Свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб’єкта підприємницької діяльності;
Свідоцтво про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі підприємства та організації України (ЄДРПОУ);
Статут (положення) підприємства та організації;
Наказ (рішення) про створення, реорганізацію чи ліквідацію підприємства та організації;
Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість;
Повідомлення банку про відкриття (закриття) рахунку.

Для вирішення питання ви також можете звернутись до найближчої залізничної станції.




:!: Чи можна перевозити у пасажирських поїздах дрібних домашніх тварин?

Дрібні кімнатні тварини (крім собак) та кімнатні декоративні птахи перевозяться у всіх типах вагонів незалежно від наявності ручної поклажі і повинні бути поміщені в ящики, корзини, клітки (не більше одного місця ручної поклажі) й вільно розміщатися на місцях, відведених для ручної поклажі. Перевезення собак незалежно від розміру при собі у купе пасажирського чи швидкого поїзда дозволяється лише в купейному вагоні за умови викупу пасажиром всіх місць купе (детально про перевезення собак тут).




:!: Якими пільгами користуються діти?

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2004 №976 „Про встановлення пільгового тарифу на перевезення дітей залізничним транспортом” встановлено безкоштовний проїзд дітей віком до 6 років (разом з дорослим пасажиром, без права зайняття окремого місця) та проїзд за тарифом у розмірі 75% вартості проїзду повного проїзного документа (сума вартості квитка та плацкарти) – для дітей віком від 6 до 14 років. Пільги для проїзду залізничним транспортом школярів старше 14 років законодавством не визначено.



:!: Який порядок виплат у разі настання страхового випадку при користуванні залізничним транспортом?

На сьогоднішній день біля 15 страхових компаній здійснюють обов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на залізничному транспорті.

Укладання договорів страхування відбувається згідно з Законом України "Про страхування" та Постанови КМУ від 14.08.1996 року № 959 "Про затвердження Положення про обовязкове особисте страхування від нещасних випадків на залізничному транспорті".

Страхова компанія, яка відповідає перед застрахованим, вказана на полісі чи проїзному квитку. Там зазначена адреса, телефон страхової компанії та розмір страхового тарифу. Тому звертатись за відшкодуванням треба саме в страхову компанію, а не в Укрзалізницю.

Страховими випадками, згідно з вищезгаданою Постановою КМУ, є:

а) загибель або смерть застрахованого внаслідок нещасного випадку на транспорті;
б) одержання застрахованим травми внаслідок нещасного випадку на транспорті при встановленні йому інвалідності;
в) тимчасова втрата застрахованим працездатності внаслідок нещасного випадку на транспорті.

Якщо випадки, зазначені у підпунктах а), б), в) цього пункту, сталися внаслідок неправомірних або навмисних дій застрахованого, вони не вважаються страховими і страхова сума при цьому не виплачується.

Розгляд звернень щодо відшкодування збитків, що сталися на залізничному транспорті, проводиться страховими компаніями, які здійснювали страхування.



:!: Як надається медична допомога у пасажирських поїздах?

Супроводження пасажирських поїздів медичним працівником не передбачене. Натомість в кожному вагоні передбачено наявність медичної аптечки, додатково в штабному вагоні - аварійної опломбованої аптечки. В екстрених випадках треба звернутись до провідника, який повідомить начальника поїзда і той може викликати по радіо швидку допомогу, яка буде чекати хворого на найближчій станції.



:!: Якою має бути температура у вагонах?

Санітарними правилами на залізничному транспорті вагони починають опалювати при температурі зовнішнього повітря (+10°С) та нижче. Температура взимку повинна підтримуватись (+18 - +22), влітку – (+22 - + 26°С).



:!: На які безкоштовні послуги мають право пільгові категорії пасажирів?

Укрзалізниця продовжує у 2013 році благодійну акцію з безкоштовного надання у поїздах постільної білизни і чаю інвалідам та учасникам війни, у тому числі Великої Вітчизняної, та учасникам бойових дій при проїзді за безкоштовними та пільговими проїзними документами, оформленими в обмін на талони. Благодійна акція не поширюється у поїздах «Інтерсіті+»



Для отримання безкоштовно у поїзді постільної білизни, при оформленні проїзних документів у залізничній касі інваліди та учасники війни мають обов’язково отримати квитанцію на безкоштовне користування постільними речами. Адже саме ця квитанція, а не проїзний документ, як раніше, є підставою для безкоштовного надання пасажиру у користування провідником вагона постільної білизни.

Для отримання безкоштовно чаю ніякі квитанції у касі не видаються, а чай надається провідником вагона на підставі відповідного проїзного документа та посвідчення.



:!: Пільговий проїзд студентів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.12.2007 року №1403 "Про скасування актів Кабінету Міністрів України, дію яких зупинено указами Президента України", пільговий проїзд студентам надається протягом року.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1999 року №541 та Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв`язку від 27.12.2006 №1196, для проїзду в поїздах приміського і міжміського сполучення студенти купують квитки за половину їх вартості у загальних і плацкартних вагонах, вагонах 2-го та 3-го класу всіх категорій поїздів та всіх типів вагонів електро-дизель-поїздів підвищеного комфорту.
Зразки студентських квитків визначені наказом Міністерства освіти і науки від 10.12.2003 р. "Про затвердження студентського та учнівського квитків державного зразка" (із змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки від 28.09.2004 р.)



:!: Проїзд дорослих та дітей за межі України. Які документи, окрім паспорта потрібні для перетину кордону?

Укрзалізниця не повноважна надавати консультації щодо оформлення документів для перетину кордону. Залізниці України не несуть відповідальності за невиконання пасажиром паспортно-адміністративних та інших правил.
З даного питання Вам необхідно звернутися до компетентних органів - Прикордонної служби України або Міністерства закордонних справ.



:!: Оформлення проїзду для дітей по Україні та за її межі.

По Україні. Згідно з Правилами перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України Дитина до 6 років перевозиться з дорослим пасажиром безплатно без придбання квитка. При прямуванні більшої кількості дітей до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожну дитину, крім однієї.
Для перевезення дитини від 6 до 14 років пасажир повинен придбати дитячий квиток, який дає право проїзду нарівні з дорослими пасажирами. Діти до 14 років допускаються до перевезення в поїздах тільки в супроводі дорослих.
Вартість пільгового проїзду для дітей віком від 6 до 14 років становить 75 відсотків від вартості проїзду дорослого пасажира (повного квитка).

За межі України (СНД). Пасажир має право провести з собою одну дитину не старше 5 років, якщо вона не займає окремого місця. Для зайняття окремого місця дитиною не старше 5 років необхідно придбати дитячий проїзний документ.

На кожну дитину віком від 5 до 10 років необхідно придбати дитячий проїзний документ.

Вік дитини визначається на дату початку поїздки



:!: Проїзд дорослих та дітей в межах України.

При оформленні квитка у касі вокзалу чи станції пасажир має назвати прізвище та ім`я особи, яка здійснюватиме поїздку тією мовою, якою вони записані у документі, що буде пред’явлений при посадці до поїзда.

Після отримання квитка, особа яка його придбала, не відходячи від каси має ретельно перевірити правильність написання прізвища та імені особи, яка здійснюватиме поїздку. Якщо у зазначених даних буде виявлено помилки, потрібно одразу звернутися до касира аби замінити квиток.

Під час оформлення проїзних документів з використанням мобільного зв’язку, мережі Інтернет, спеціалізованих автоматів самообслуговування тощо особа, яка здійснює оформлення та оплату проїзного документа, зазначає прізвище та ім’я особи, що буде здійснювати поїздку.

Переоформлення проїзних документів зі зміною прізвища та імені пасажира не допускається.

При подорожі з дитиною до 14 років потрібно мати проїзний документ та оригінал документа, який підтверджує вік дитини (свідоцтво про народження, паспорт одного з батьків у якому є запис про дитину тощо).

Посадка в поїзд здійснюватиметься за пред’явленням проїзного документа та документа, який посвідчує особу:

Посадка в поїзд осіб, що здійснюють поїздку за повними проїзними документами, здійснюється за пред'явлення проїзного документа та документа, який посвідчує особу (паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичного паспорта України, службового паспорта України, посвідчення особи моряка, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи на повернення в Україну, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідчення водія, посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, проїзного документа для виїзду за кордон особи, яку визнано біженцем, та особи, яка потребує додаткового захисту, довідки про звернення за захистом в Україні, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, картки мігранта, посвідчення біженця, проїзного документа біженця, паспортного документа іноземця та особи без громадянства).

Діти віком від 14 до 16 років можуть здійснювати поїздку за пред'явленням документа, що підтверджує вік дитини.

Пасажири, які здійснюють поїздку за пільговими та безплатними проїзними документами, зобов'язані пред'явити проїзний документ та документ, що підтверджує право на пільгу.

При подорожі з дитиною до 14 років потрібно мати проїзний документ та оригінал документа, який підтверджує вік дитини (свідоцтво про народження, паспорт одного з батьків у якому є запис про дитину тощо).



:!: Скільки коштує звичайний комплект постільної білизни на залізницях України?

У поїздах АТ «Укрзалізниця» вартість користування комплекту постільних речей у купейних та плацкартних вагонах усіх категорій поїздів - 50 грн., а в вагонах СВ та РІЦ усіх категорій поїздів - 60 грн.



:!: Де і як можна відправити багаж?

Багаж приймається у багажне відділення, як правило, не раніше ніж за добу до відправлення поїзда, з яким він має бути відправленим.

Багаж може бути прийнятий у пасажира на підставі проїзного документа до вказаної в ньому станції або станції, розташованої в межах приміської зони станції призначення пасажира, якщо вона відкрита для приймання та видачі багажу. Якщо пасажир їде до станції, яка закрита для видачі багажу, то він може оформити багаж до найближчої станції видачі багажу, навіть якщо вона й знаходиться поза шляхом прямування пасажира.



:!: Що робити з квитком, якщо пасажир спізнився на поїзд?

Якщо пасажир запізнився з особистих причин, то повернувши квиток не пізніше 1-ї години після відправлення поїзду, виплачується тільки вартість квитка, а вартість плацкарти та комісійного збору за оформлення проїзного документа не повертається. Крім цього, пасажиром сплачується плата за послуги (комісійний збір) за операцію повернення.

У випадках відміни поїзда, зазначеного у проїзному документі, або його запізненні до відправлення з пункту відправлення пасажирів більш як на одну годину, ненадання пасажиру місць, зазначених у проїзному документі, запізнення пасажира на поїзд з пункту пересадки з вини залізниці і відмови пасажира скористатися іншими місцями чи поїздом, для повернення платежів пасажир повинен пред'явити проїзні документи черговому помічнику начальника вокзалу або особі, що виконує його обов'язки, для відповідної відмітки.

На підставі цієї відмітки пасажиру виплачується повну вартість проїзного документа, включно з платежами за послуги з продажу. Плата за послуги (комісійний збір) з повернення проїзного документа не стягується.



:!: Чи можна перевезти залізницею власний автомобіль?

На сьогодні залізницями України курсує 3 вагони-автомобілевози у складі поїздів №37/38 „Донецьк-Київ”, №11/12 „Київ-Сімферополь” та № 41/42 "Дніпропетровськ-Львів". Пасажир, який прямує за цими маршрутами, має можливість перевезти свій автомобіль у спеціально обладнаному вагоні. Вартість такої послуги в середньому складає 400-700 грн. Вагон-автомобілевоз за один рейс здатний перевезти 8 легкових авто.



:!: Яку частку вартості проїзного документа повертають при його поверненні до відправлення поїзда?

Якщо пасажир відмовився від поїздки з особистих причин в термін: не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда, то йому виплачується повна вартість квитка і плацкарти; від 24 до 9 годин до відправлення поїзда, то йому виплачується повна вартість квитка і 50 відсотків вартості плацкарти;
менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда, але не більше ніж через 1 годину після його відправлення - виплачується тільки вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується.
Більш докладніше питання щодо повернення платежів викладено у розділі 19 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.



:!: В яких випадках до вартості проїзного документа не включається комісійний збір?

Плата за послуги з оформлення проїзних документів не стягується, якщо вартість проїзду (сума квитка і плацкарти) є меншою від подвійного її розміру.



:!: Чи поновлюються втрачені проїзні документи?

Загублені проїзні документи не поновлюються. Зіпсовані проїзні документи (замоклі, розірвані, обгорілі тощо), за якими не можна повністю встановити дані поїздки, вважаються недійсними і не поновлюються.



:!: Чи може відмовити провідник у наданні місця, якщо касою продано два проїзних документа на одне місце?

У випадку неправильного оформлення касою проїзних документів або видачі проїзного документа без наявності вільних місць у вагоні, продажу двох проїзних документів на одне місце начальник поїзда і провідник вагона зобов'язані допустити пасажира у вагон і вжити заходів задля надання йому місця в поїзді.



:!: Як діяти у випадку, якщо проїзні документи залишилися у проводжаючого?

Якщо проїзні документи пасажира після відправлення поїзда залишилися у особи, яка його проводжала, останній негайно, але не пізніше ніж через 3 години з моменту відправлення поїзда, повинен здати їх начальнику станції (вокзалу), який коштом проводжаючого дає телеграму (телефонограму) начальнику поїзда і начальнику станції (вокзалу) на шляху прямування, на якій за час зупинки поїзда можна видати нові проїзні документи.



:!: Яка інформація друкується на проїзному документі?

Приклад проїзного документа:


050 ЛА 07.11 17.03 05 К 00040.28 00037.13 01 ПОВНИЙ
ТРУСКАВЕЦЬ-КИЇВ ПАС (2218240-2200001) ШВИДКИЙ ФIРМ
МIСЦЯ 015 # П-З
МЗ 530249 ЖЖ7 Н1 0246700 260908 1016 КК03К16 /22-4028Н/Н
IПН: 047130326141
Г-111.06ГРН=ТАР.77.41+СП.8.33+ПДВ.17.16+СТР.1.16+КЗБ.7.00
УП З БIЛИЗНОЮ ПРИБУТТЯ 08.11 В 06.17
СТР.ВІД Н/В 3000НЕОП.МІН.ЗАТ СК"РАРИТЕТ"КИЇВ В.ЖИТОМИРСЬКА,15 Т2234124


050 ЛА - номер та нитка поїзда;
07.11 – число та місяць відправлення пасажира;
17.03 – час відправлення;
05 – номер вагона;
К (або О, П, Л) - категорія вагона, купейний (відповідно загальний, плацкартний, СВ);
00040.28 - вартість квитка, грн. (квиток - частина вартості проїзду, змінювана залежно від категорії вагона та поїзда, що компенсує витрати на переміщення вагона);
00037.13 – вартість плацкарти, грн. (плацкарта - частина вартості проїзду, змінювана залежно від категорії вагона, поїзда, що компенсує витрати на підготовку в рейс та обслуговування вагона);
01 – кількість осіб;
ПОВНИЙ – вид документа (може буди також безкоштовний - БЕЗКОШТ, пільговий - ПІЛЬГОВ, дитячий - ДИТЯЧИЙ);
ТРУСКАВЕЦЬ-КИЇВ ПАС - маршрут слідування;
(2218240-2200001) – коди станції відправлення/прибуття;
ШВИДКИЙ ФIРМ – категорія поїзда (вагона);
МIСЦЯ 015 – номер місця;
П-З – залізниця власниця вагона (в даному випадку – Південно-Західна);
530249 ЖЖ7 Н1 0246700 260908 1016 КК03К16 /22-4028Н/Н – службовий рядок;
IПН: 047130326141 – індивідуальний податковий номер перевізника;
Г-111.06ГРН – загальна вартість проїзного документа;
ТАР.77.41 – тариф (квиток + плацкарта);
СП.8.33 – сервісні послуги (постільна білизна без ПДВ);
ПДВ.17.16 – податок на додану вартість;
СТР.1.16 – страховий збір;
КЗБ.7.00 - комісійний збір;
УП З БIЛИЗНОЮ – позначка, що за білизну сплачено;
ПРИБУТТЯ 08.11 В 06.17 – дата, час прибуття на станцію призначення;
СТР.ВІД Н/В 3000НЕОП.МІН.ЗАТ СК"РАРИТЕТ"КИЇВ В.ЖИТОМИРСЬКА,15 Т2234124 – інформація щодо страхування від нещасних випадків, адреса страхової компанії.



:!: Як регулюються тарифи на пасажирські перевезення за календарними періодами року та днями тижня?


Наказом Мінінфраструктури від 19.03.2012 № 170 «Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні» з 0 годин 2 квітня 2012 року введено коефіцієнти гнучкого тарифного регулювання за 13 календарними періодами року та днями тижня.

Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти)

на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами


Період відправлення поїзда Кількість днів Коефіцієнт індексації
01.01- 20.01 20 1,02
21.01-31.01 11 0,86
01.02-29.02 29 0,95
01.03-31.03 31 1,01
01.04-27.04 27 1,02
28.04-08.05 11 1,03
09.05 1 0,8
10.05-31.05 22 1,01
01.06-31.08 92 1,07
01.09-30.09 30 1,02
01.10-24.12 85 0,93
25.12-30.12 6 1,1
31.12 1 0,7

Зазначені коефіцієнти по періодам року враховуються до вартості квиткової частини, незалежно від того, хто є власником вагона, та до плацкарти для вагонів Укрзалізниці.




Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти)

на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за днями тижня

Період відправлення поїзда

Коефіцієнт індексації

Понеділок, четвер, субота
1,0

Вівторок-середа
0,9

П’ятниця, неділя
1.1



Коефіцієнти регулювання вартості проїзду по днях тижня на поїздах Інтерсіті+


Понеділок, вівторок та середа 1,0

Четвер і субота 0,9

П'ятниця і неділя
1,1


Наприклад, при здійсненні поїздки у вагоні Укрзалізниці 9 травня 2012 року (день неділі – середа) і вартості проїзду 135,71 грн. тарифна сума, що підлягає сплаті пасажиром становитиме:

135,71 грн. х 0,8 х 0,9= 97,71 грн.

Аналогічно при здійсненні поїздки 27.04.2012 (п’ятниця) пасажир сплатить 135,71 х 1,02 х 1,1= 152,27 грн.

До вартості плацкарти у вагони іноземних залізниць коефіцієнти гнучкого тарифного регулювання за періодами року та «днях тижня» не застосовуються, а враховується вартість плацкарти, оголошена іноземною залізницею.

Крім іншого даним наказом підвищені на 6,9 відсотка тарифи на перевезення пасажирів у купейних вагонах поїздів у внутрішньому сполученні. А з 1 липня та 1 жовтня 2012 року тарифи будуть підвищені у купейних вагонах по 3,4 відсотка. Загальне підвищення протягом року складе 14,3 відсотка. Тарифи на перевезення пасажирів у СВ, загальних та плацкартних вагонах залишаються без змін.

http://uz.gov.ua/contacts_feedback/faq/#q1

:!: Перелік категорій громадян, які користуються пільгами на залізничному транспорті
http://uz.gov.ua/passengers/ticket_discounts/

-------------- ------_--------------------------- --------------------
Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/252-97-п
Последний раз редактировалось Елена 2 Пт окт 25, 2019 7:13 am, всего редактировалось 4 раз(а).

Мимо проходил
Мимо проходил

Сообщения: 1

Зарегистрирован: Ср мар 23, 2016 11:43 am

Сообщение Ср мар 23, 2016 7:56 pm

Re: Расписание автобусов, поездов - Бердичев

спасибо

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Пн май 30, 2016 5:21 am

Укрзалізниця інформує

http://booking.uz.gov.ua/

Порядок надання послуг з оформлення/повернення проїзних/перевізних документів у пасажирських перевезеннях та супутніх послуг
через Веб-сайт Укрзалізниці booking.uz.gov.ua

Перед здійсненням замовлення уважно ознайомтесь з розміщеним на головній сторінці сайту booking.uz.gov.ua Договором Оферти та «Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».

http://booking.uz.gov.ua/i/booking.manual.uk.pdf

Порядок надання послуг

- Оберіть пункт відправлення та прибуття зі списку, що випадає
- Оберіть необхідну Вам дату відправлення

- Після натискання кнопки «Пошук поїздів» на екран буде виведений перелік поїздів з наявними вільними місцями відповідно до введених Вами параметрів пошуку. Також буде відображено час відправлення та прибуття, тривалість поїздки

- Обравши поїзд, тип вагону та натиснувши опцію «Вибрати», з’явиться максимально наближена схема розташування місць в вагоні

На схемі вагону оберіть необхідні місця та введіть дані пасажирів, що здійснюватимуть поїздку.
Вільні місця на сайті позначені чорним кольором, зайняті – сірим.
Оформлення ППД/ЕПД здійснюється з обов’язковим введенням прізвища та імені пасажира

Для оформлення студентського документа необхідно буде додатково заповнити поля для серії та номера студентського квитка поряд з позначкою студентський (див підказку
рис. 6а) та додати місце до кошика. При цьому необхідно, щоб серія та номер студентського квитка відповідали імені та прізвищу зазначеним в базі даних МОН.

Для здійснення оформлення ППД/ЕПД на сайті booking.uz.gov.ua, необхідно скористатися опцією «Купити» з подальшою оплатою повної вартості обраного місця, зазначеної на сайті.
Уважно перевірте усі введені дані Вашого замовлення у кошику.
Після успішного оформлення ППД/ЕПД внести будь-які зміни до замовлення неможливо.
Максимальний час перебування обраного Вами місця в кошику – 15 хвилин.

- Додайте місця у «Кошик» та натисніть кнопку «Оплатити» (Рис.7).

- Зазначте адресу електронної пошти, на яку буде надіслано придбаний Вами документ після успішної оплати, та погодьтеся з Договором оферти

Після натискання «Оплатити», сайт booking.uz.gov.ua перенаправляє Вас на сторінку оплати.
Час здійснення оплати не повинен перевищувати 15 хвилин

Введіть дані Вашої банківської карти: номер, строк дії та CVV2.
CVV2 - це тризначний код, що зазначений на зворотній стороні Вашої карти

Після успішної оплати на екрані з’явиться Бланк замовлення, Посадочний документ, Перевізний документ або Документ на послуги.

Оформлені ППД/ЕПД
Після вдалої покупки користувачеві на екрані пред’являються його документи, які він може роздрукувати, або зберегти на будь-який електронний носій. Також на пошту користувача надходить посилання (див. рис. 10), перейшовши по якому користувач повинен буде ще раз ввести свою електронну адресу, щоб отримати доступ до придбаних документів.

Після цього користувач зможе побачити свої документи (див. рис.10б-10в) – Бланк замовлення або Посадочний документ (при оформленні Електронного проїзного документа, далі – ЕПД ).
Бланк замовлення – документ, який одержує Замовник за результатами успішного оформлення та оплати проїзного/перевізного документа та супутніх послуг на Веб-сайті та містить повну інформацію про майбутню поїздку (прізвище та ім’я пасажира, станції відправлення/призначення, дату відправлення/прибуття, номер поїзда, вагон, місце та інше) та унікальний номер.

Якщо Користувач – студент, то Бланк замовлення повинен буде обов’язково містити інформацію щодо пільговості документа, шифру пільги та номеру студентського квитка згідно з яким ця пільга була оформлена даному студентові (див. рис. 10в). http://booking.uz.gov.ua/i/booking.manual.uk.pdf

Бланк замовлення не дає права на посадку та проїзд у поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом та підлягає обов’язковому обміну на ППД у будь-якій автоматизованій залізничній касі на материковій території України.
Посадочний документ (візуальна форма електронного проїзного документа) - документ, який одержує Замовник в результаті успішного оформлення та оплати електронного проїзного документа на Веб-сайті.
Оформлення ЕПД можливе лише при оплаті замовлення банківською платіжною карткою міжнародних платіжних систем (наприклад,Visa, Mastercard).

Оформлення ЕПД при оплаті карткою Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП) стане можливим найближчим часом.
ЕПД оформлюється за умови оформлення квитка не менше, ніж за 1 год.00 хв. до відправлення поїзда з початкової станції. В іншому випадку оформлюється Бланк замовлення.
При оформленні електронних проїзних документів Ви отримуєте Посадочний документ, який дає право на проїзд та є розрахунковим документом (Рис 11).

Якщо Користувач – студент, то Посадочний документ повинен буде обов’язково містити інформацію щодо пільговості документа, шифру пільги та номеру студентського квитка згідно з яким ця пільга була оформлена даному студентові


Посадочний документ дає право на посадку та проїзд у поїзді без звернення до залізничної квиткової каси.
Посадочний документ не потрібно роздруковувати на бланку проїзного документа в касі і відповідне повідомлення про це користувач отримує в процесі покупки.

Для запобігання виникненню нештатних ситуацій при посадці пасажирів у поїзди, рекомендується Посадочний документ і перевізний документ роздруковувати на паперовому носії для пред'явлення провіднику!
При цьому документ буде розпізнано спеціальним пристроєм, який знаходиться у провідника або стюарда поїзда.

При оформленні електронного перевізного документа Ви отримуєте Перевізний документ, який дає право на перевезення багажу та є розрахунковим документом

Перевізний документ не потрібно роздруковувати на допоміжному бланку.


:!: Резервування
Для здійснення резервування місця в поїзді, необхідно обрати опцію «Резервувати» та здійснити оплату вартості даної послуги в розмірі 17 гривень за кожне місце

Після успішної оплати Вам буде надано Документ на послуги (Рис.15), за допомогою якого Ви можете викупити квиток в будь-якій автоматизованій залізничній касі материкової території України протягом зазначеного в документі терміну. Документ на послуги є розрахунковим документом.

У разі відмови від послуги, вартість резервування поверненню не підлягає.

Можливість оформлення та оплати зарезервованого проїзного документа через сайт Укрзалізниці booking.uz.gov.ua з`явиться найближчим часом.


:!: Для оформлення дитячого квитка необхідно поставити відповідну відмітку біля опції «Дитячий», зазначити дату народження дитини та додати місце до кошика.

Вартість Дитячого квитка змінюються після додавання обраного квитка до кошика!
При посадці в поїзд необхідно обов’язково надати оригінал Свідоцтва про народження дитини

Оформлення дитячого квитка в Україні можливе для дітей віком 6 до 14 років, в країнах СНД – від 5 до 10 років. Якщо вік дитини не досяг 6 або, відповідно, 5 років - їй надається право безкоштовного проїзду без надання окремого місця.

:!: Оформлення ЕПД з 10% знижкою

На сайті існує можливість отримати 10 % знижку при оформленні замовлення на поїзди Інтерсіті+ у напрямку «туди-назад» при оформленні документа за повну вартість, дитячого та студентського документа.
Для цього необхідно проставити позначку «туди-назад» після чого, у звичній послідовності, здійснити оформлення посадочного документа у напрямку «туди»

Після того, як Користувач вибере місце у вагоні й замовлення буде перміщено до Кошику, необхідно буде здійснити оформлення замовленя у напрямку «назад»

Після здійснення оплати пасажирові повинні пред’являтись посадочні документи, на яких буде вказуватись 10% знижка


:!: Повернення ЕПД та Бланків замовлення, що придбані через електроні канали обслуговування

Повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.ua здійснюється лише через особистий кабінет користувача (ОКК).
Для повернення Електронного проїзного документа (ЕПД) та/або Бланка замовлення, що були оформлені через сайт booking.uz,gov.ua необхідно (Рис. 20- 25) :
- скористатися вкладкою «Актуальні квитки»
- обрати проїзні документи, які необхідно повернути
- обрати опцію «Повернути»:

- підтвердити або відмовитись від повернення (рис. 21):
Повернення Бланка замовлення можливе лише за умови, що проїзні документи не були роздруковані в залізничній квитковій касі.
Повернення ЕПД можливе лише за умови, що документ не був роздрукований на бланку проїзного документу в залізничній квитковій касі.
Повернення ЕПД та Бланка замовлення на сайті booking.uz.gov.ua можливе незалежно від місця їх оформлення при умові оплати замовлення банківською платіжною карткою міжнародних платіжних систем (наприклад,Visa, Mastercard).
Повернення резерву здійснити неможливо.
При поверненні Бланка замовлення буде здійснено повернення всіх документів із цього замовлення.
При обранні опції «Підтвердіть повернення» відкриється вікно зі сформованим Документом на повернення (Рис. 22 - Рис. 24).
При поверненні ЕПД/Бланка замовлення, документ на повернення є розрахунковим документом:

При обранні опції «Відмовитись від повернення» (рис. 21 та рис. 26) здійснюється повернення в розділ «Актуальні квитки».
Для повернення ЕПД та/або Бланка замовлення, що були оформлені через сайт booking.uz,gov.ua та інші системи придбання квитків (окрім залізничних кас), необхідно скористатися вкладкою «Повернення квитка» та заповнити наступні поля:
- UID- унікальний ідентифікатор замовлення (20-ти значний код, що знаходиться у верхньому рядку документа),
- фіскальний номер квитанції (ФК, розміщений у правому верхньому куті документа),
- ім’я та прізвище особи, для якої було оформлено документ.
- обрати опцію «Повернути квиток»:
- підтвердити або відмовитись від повернення:
Після підтвердження повернення (рис. 26) – оформлюються документи на повернення (рис. 21-26), якщо відмовитися від повернення, то здійснюється перехід у вкладку «Актуальні квитки».
При оформленні повернення Бланку замовлення, в якому міститься два або більше документів, здійснюється одночасне повернення всіх документів






http://booking.uz.gov.ua/
Технічна підтримка: +380 (44) 591-1988
Довідкова служба: +380 (44) 309-7005

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Пн июн 06, 2016 7:04 am

Re: Расписание автобусов, поездов - Бердичев

Расписание автобусов Бердичев:

http://avtobus.turprice.com/berdichev

Мимо проходил
Мимо проходил

Сообщения: 4

Зарегистрирован: Чт авг 04, 2016 11:24 pm

Сообщение Пн окт 03, 2016 9:17 am

Re: Расписание автобусов, поездов - Бердичев

Спасибо. Давно искал,

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Пн ноя 14, 2016 2:55 pm

Пільги на проїзд залізничним транспортом

Пільги на проїзд залізничним транспортом
http://uz.gov.ua/passengers/ticket_discounts/

Діти віком від 6 до 14 років здійснюють поїздки у внутрішньому сполученні у пасажирських вагонах всіх категорій з оплатою вартості проїзду у розмірі 75% вартості проїзду дорослого пасажира.

Діти віков до 6 років, які не займають окремого місця, мають право на безоплатний проїзд без проїзного документа. Перевезення дітей на зазначених умовах здійснюється впродовж року, без обмеження кількості поїздок.

Діти до 14 років допускаються до перевезення в пасажирських поїздах тільки в супроводі дорослих.

Посадка в поїзд дітей віком до 16 років здійснюється за пред'явленням документів, що посвідчують вік дитини (свідоцтва про народження дитини, нотаріально завіреної копії свідоцтва про народження дитини, паспорта одного із батьків, у якому є запис про дитину, проїзного документа дитини).

Пільги школярам законодавством України не визначено, тому школярі віком 14 років і старше здійснюють поїздки за тарифом, встановленим для дорослих пасажирів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1999 р. N 541 Про затвердження Порядку надання пільгового проїзду студентам вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів у міському й приміському пасажирському транспорті та міжміському автомобільному і залізничному транспорті територією України, студенти вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учні професійно-технічних навчальних закладів для проїзду в поїздах приміського і міжміського сполучення купують квитки за половину їх вартості у загальних і плацкартних вагонах, вагонах 2-3 класу всіх категорій поїздів міжміського сполучення, а також усіх вагонах регіональних поїздів та в поїздах приміського сполучення.

При проїзді у вагонах вищої категорії - СВ, купе, перший клас (крім регіональних поїздів) - для студентів встановлена повна вартість проїзного документа.



Перелік категорій громадян, які користуються пільгами на залізничному транспорті

(Додаток 2 до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України (пункти 5, 6 розділу 5))
див. таблицю
http://uz.gov.ua/passengers/ticket_discounts/

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 360

Зарегистрирован: Пн дек 07, 2009 8:52 pm

Сообщение Вт дек 13, 2016 9:49 am

«Укрзалізниця» презентувала новий графік руху поїздів

Новий графік руху поїздів на 2016/2017 роки почав діяти 11 грудня 2016р. з 00 год. 00 хв. Додатково ведено курсування 193 пар пасажирських поїздів. Зокрема, формуванням залізниць України – 168 пар, країн СНД – 13 пар, інших країн – 12 пар. У міжнародному сполученні - 14 пар пасажирських поїздів у країни Заходу та 25 пар – у країни СНД. 154 пари – у внутрішньому сполученні. Швидкі та прискорені складають близько 80% від загальної кількості всіх пасажирських поїздів
Зокрема, у новому графіку передбачені такі новації.

Курсуватимуть 24 пари нових поїздів.


Новий графік руху поїздів на 2016/2017 роки вже у вільному доступі на сайті ПАТ «Укрзалізниця» та в онлайн-системі http://booking.uz.gov.ua/.


З початком дії нового розкладу бердичівляни без пересадок тепер можуть доїхати до Миколаєва, Херсона та Івано-Франківська
Последний раз редактировалось Елена 2 Чт ноя 30, 2017 9:50 pm, всего редактировалось 2 раз(а).

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Сб фев 04, 2017 7:20 am

Правила безпеки

Правила безпеки для пасажирів та громадян
під час перебування на залізничному транспорті


Шановні пасажири та громадяни, з метою забезпечення особистої безпеки під час користування послугами залізничного транспорту або знаходженні на території та об'єктах залізничного транспорту дотримуйтеся таких Правил:



1. Загальні правила безпеки для громадян:

1.1. Переходити залізничні колії необхідно тільки у встановлених для цього місцях: пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо.

1.2. На станціях, де немає мостів і тунелів, громадяни повинні переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії".

Перед тим, як переходити колію, необхідно впевнитись у відсутності на ній поїзда (локомотива, електропоїзда, вагона тощо).

У разі, якщо колією, яку збирається переходити пішохід, наближається поїзд (локомотив, вагон тощо), необхідно зупинитися на безпечній відстані від колії, пропустити поїзд (локомотив), впевнитися у відсутності рухомого складу, що пересувається сусідніми (наступними) коліями, та обережно почати перехід.

1.3. Знаходячись на пероні або платформі, необхідно уважно стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива або електропоїзда, які наближаються до перону або платформи, та слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку.

1.4. Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні уважно стежити за світловою і звуковою сигналізацією, а також положенням шлагбаумів. Переходити колії дозволяється тільки при відкритому шлагбаумі.

За відсутності шлагбаума (переїзд не охороняється) перед переходом колії необхідно впевнитися, що до переїзду не наближається поїзд (або локомотив, вагон, дрезина тощо).

1.5. Громадянам забороняється:

ходити залізничними коліями та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів;

переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (локомотивом, вагоном тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м;

переходити колію відразу після проходу поїзда (локомотива, вагона тощо), не впевнившись, що сусідніми (наступними) коліями не пересувається інший поїзд (локомотив, вагон тощо);

переходити та переїжджати залізничні колії при закритому положенні шлагбаума або при червоному світлі світлофора та звуковому сигналі переїзної сигналізації, пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися;

на станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію;

проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів;

на електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатися до металевих проводів заземлення, які йдуть від опори до рейки;

наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів;

підніматися на дахи поїздів, локомотивів, вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо, та наближатися ближче ніж на 2 метри до проводів контактної мережі;

класти на рейки залізничної колії будь-які предмети;

підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу поїзда;

обходити вагони, що стоять на колії, на відстані менше п'яти метрів від крайнього вагона;

проходити між розчепленими вагонами, що стоять на колії, якщо відстань між ними менше десяти метрів;

сидіти на краю посадочної платформи, перону;

знаходитися на об'єктах залізничного транспорту (вокзалі, станції, пероні, рухомому складі тощо) в стані алкогольного сп'яніння;

ставити особисті речі на краю платформи, перону.



2. Правила безпеки для пасажирів:

2.1. Підніматися у вагон і виходити з вагона дозволяється тільки після повної зупинки поїзда.

2.2. Посадку пасажирів у вагон і вихід їх з вагона необхідно проводити тільки з боку перонів або посадочних платформ. Дітей під час посадки у вагон і висадки із вагона слід тримати за руку або на руках.

2.3. Виходити з вагона під час зупинки можна тільки з дозволу провідника.

2.4. Пасажирам забороняється:

проїжджати на дахах, підніжках, перехідних площадках вагонів, електровозів та приміських поїздів;

заходити у вагон і виходити з вагона під час руху поїзда;

висуватися з вікон вагонів і дверей тамбурів під час руху поїздів та викидати сторонні предмети (пляшки, пакети тощо) з вікон і дверей вагонів;

самостійно відчиняти двері вагонів під час руху чи стоянки поїзда, затримувати автоматичні двері вагонів під час їх зачинення та відчинення;

проїжджати у вантажних поїздах без спеціального дозволу;

знаходитися в поїзді у нетверезому стані;

залишати дітей без нагляду дорослих на вокзалах, пасажирських платформах та в поїздах;

провозити у вагонах легкозаймисті, шкідливі і вибухові речовини;

виходити із вагона на міжколійя і знаходитися там під час руху поїзда;

стрибати з платформи на залізничні колії;

грати на пасажирських платформах в рухомі ігри;

палити у вагонах (у тому числі в тамбурах) приміських поїздів, а також у непередбачених для паління місцях вагонів пасажирських поїздів;

бігти по платформі поруч із вагоном поїзда, що прибуває або відходить, а також перебувати ближче ніж 2 метри від краю платформи під час проходу поїзда без зупинки;

підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи до повної зупинки поїзда;

без потреби самовільно зупиняти поїзд (застосовувати СТОП-кран);

розміщувати ручну поклажу в тамбурах вагона, коридорі салону, проходах купе та в проході вагона приміського поїзда.



Невиконання цих Правил може призвести до травмування вас або оточуючих.


Про затвердження Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України

http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z031 ... 7%E4%EA%E8
Последний раз редактировалось kobra Сб ноя 17, 2018 7:32 am, всего редактировалось 1 раз.

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Вт сен 19, 2017 5:01 am

Точний розклад літаків, поїздів, електричок і автобусів

Яндекс

https://rasp.yandex.ua/



Точний розклад літаків, поїздів, електричок і автобусів (будь-який транспорт).

Потрібно тільки вказати звідки та куди.

В зв'язку з блокiровкою, сайт доступний при умовi установленоi програми Opera VPN та iнших.
Читайте в мережi iнтернет...
Аватара пользователя

Новичек
Новичек

Сообщения: 11

Зарегистрирован: Чт сен 28, 2017 9:05 pm

Сообщение Вт окт 17, 2017 6:39 am

Re: Расписание автобусов, поездов - Бердичев

спасибо за информацию!
Аватара пользователя

Новичек
Новичек

Сообщения: 38

Зарегистрирован: Сб апр 29, 2017 11:46 am

Сообщение Чт ноя 30, 2017 9:50 pm

Re: Расписание автобусов, поездов - Бердичев

спасибо!

Постоялец
Постоялец

Сообщения: 398

Зарегистрирован: Ср сен 12, 2007 6:14 pm

Сообщение Сб ноя 17, 2018 7:33 am

Повернення коштів за невикористаний проїзний документ

Для повернення коштів необхідно:

Пред’явити до каси посадочний документ, роздрукований на паперовому носії, та документ, що посвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення).

Повернути проїзні документи до відправлення поїзда можна як особисто, так і іншим особам.

Після відправлення поїзда повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім'я якої зазначено в проїзному документі.

Кошти перераховуються на карткові рахунки платників.

Сума повернених коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до та після відправлення поїзда:

- не менш ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (з вирахуванням комісійних зборів);

- від 24 до 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50 % вартості плацкарти;

- менш ніж за 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;

- після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10 % вартості квитка і плацкарти.
След.

Вернуться в Жизнь города Бердичева

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Русская поддержка phpBB