Любовні пристрасті на фоні великих грошей продемонстрували бердичівським поціновувачам театрального мистецтва актори київського Театру на Оболоні “Театріон”. Столичні гості привезли із собою музичну комедію Марселя Берк’є Маріньє “Кохання у валізі”. За словами постановника спектаклю та виконавця однієї з головних ролей Володимира Завальнюка, “Театріон” - театр юний, у нинішньому його вигляді існує лише 2 роки. До цього часу, за виразом артиста, переживав “і злети, і творчі ями”. Сьогодні головним напрямком діяльності театру його колектив обрав гастрольні поїздки по Україні.
Володимир Завальнюк художній керівник київського Театру на Оболоні “Театріон”: “Пока что это очень тяжело, потому что зритель немного отвык от театра. В советские времена театры выезжали часто, общение с ними было общепринятым. Сегодня чувствуется, что зритель отвык и ходит на спектакли не так, как раньше. Но с другой стороны, зритель, к которому ездят театры, тоже, по-своему, интересен. Потому что безкомпромисен.”
І без того емоційні стосунки між персонажами не зовсім класичного трикутника автор комедії збурив шістьма мільйонами євро, що стали справжнім випробуванням на міцність почуттів двох коханок та “третього лишнього” - чоловіка однієї з них. Глядачі стали свідками щасливих та трагічних подій у житті кожного з них. Як і водиться у комедіях, перемогло добро. У даному випадку ним виявилися 6 мільйонів на трьох.
Деяким глядачам спектакль не сподобався, більшість же присутніх за витраченими часом та грошима не шкодували.
Олег Камінський глядач: “Мені дуже сподобалося. Дуже добре, що є такі люди, які дарують іншим світлі почуття і радість. Хочеться більше позитиву. Звісно, сьогодні було дуже гарно, хоча трішки нецензурно. А так, дуже сподобалося.”
Володимир Завальнюк каже, що Бердичів акторам сподобався, бердичівський глядач - також.
Володимир Завальнюк художній керівник київського Театру на Оболоні “Театріон”: “Это город со старыми культурными традициями. Мое ощущение со сцены было чуткого и внимательного зрителя.”
Автор: Олександр Єжель
Камера: Андрій Пеньківський
Матеріал взято з ТРК "ВІК"